Casa di Erasmus


Bruxelles hè una cità cù molti musei , induve tutti i viaghjate trovanu quellu chì u suitallu. S'ellu hè familiar à a storia di a cità è a so architettura, da esse a cura di i so famosi citadini. Amparate un pocu più nantu à a vita di unu d'elli aiutà à a Casa di l'Erasmus in Bruxelles .

Infurmazioni ghjugna

A casa in quale u museu hè oghji situatu hè stata fatta à a fini di u seculu XV by Pierre Wichmans, un intellettuale chì hà amatu per aambientanu persone creativa. U patrone di a casa è di u scrittore Erasmus di Rotterdam, cunnisciutu per i travaglii cum'è "Praise of Stupidity", "Conversations without ceremony", etc., hà stabilitu una amichezza sincere, evidenzata da i ducumenti stòrici chì confirmanu a so stata di scrittore à cinque annu cun l'intellettuale. Ntô maiu di 1521, Erasmus di Rotterdam arrivò à a casa di Pierre Wichmans per lavà a so salute (hè cunnisciutu chì l'scrittori hà spessu sottumette di una frebba) è trattà cù a so creatività - era quì chì Erasmus hà travagliatu durante un bellu pezzu nantu à a pagine di i so libri è da quì andò à Basile , induve dopu muriu.

Museu Completa Erasmus

In u 1930, a Casa di l'Erasmus in Bruxelles fù restituita è diventata in u museu. Avà a so biblioteca duie 1200 volumi di libri, cumpresi publicazioni Erasmus in Latin, Ancient Greek è Hebrew. Ci hè ancu una sala rhetorica in u museu, furnished with furniture da quelli tempi. I vanzini di a stanza vanu in u giardinu, durante u tempu di a residenza di u scrittore, hà servutu cum'è u so studiu, è i mureghjenu stati ammorati cù ritratti di persone di u tempu in quellu chì l'scrittori era familiar è currisponde: Thomas More, Francis I, Charles V, Martin Luther. Un salottu spiante in u primu chinu utilizzatu per sirvutu com'è cantina, quì sò l'edizzioni di vita di u scrittore.

In u 1987, hè stata postu un giardinu cù i pianti medicinali nantu à u territoriu oghjincu di a casa, è in u 2000 - un giustu filosoficu, annantu à u disignu di quale parechji artisti cuntimpuriani travagliavanu. In più di a casa-museu è i jardini cuntrullati, u cumplessu cumpriu ancu una nigga (un refuggiu per i femini chì guidanu un modu di ghjustu).

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u marcatu di a capitale in caru o cù trasportu publicu :

U cumuni di u museu hè apertu da u marti à u ghjornu, da 10h00 a 18h00, u costu di a visita hè di 1,25 euros, hè pussibule à caminari nantu à i jardini in libertà.