Chiesa di San Nicola


A Chiesa di San Nicolau in Bruxelles hè un tempu di pezzu ridottigliu assai piacevule, vicinu da e viechji casi antichi.

Ciò chì vede?

Sta cresia hè quasi 1000 anni, ma oghje ùn ci hè micca quellu di l'edificu romainu chì hè stata rializata in u distante 11u seculu. In u 14u seculu, i riparazioni foru fatti è a facciata hè stata riunita per l'architettura gotica. In u 1695 com'è u risultatu di u bombardamentu francese, un cannonball hit una di e culonni, chì ferma quì, finu à quì, è ghjè un tipu di ricordiu di u bombardamentu di a cità è a esse chjesa.

Molti turisti vènenu quì, prima di tutte e vistu l'urigginali di a creazione di Rubens - u pittura "Madonna è zitellu" è Vladimir Icon, chì in u 1131 fù creatu da un artista Inconnu de Constantinople.

A cappella di Notre-Dame de la Paix, custruita in 1490, adorneghja a spiaggia di a chjesa. Eppuru, a causa di a fattura chì a fachada era ricustituita ripetitumente, in l'edizzioni littirarii stu tempiu hè citatitu cum'è una struttura architetturale chì ùn hà micca assai interesse, ma, à u stessu tempu, u so tene chjude è una atmosfera calmante, di ghjornu attraia documenti di visitatori à Bruxelles .

Cumu ghjunghje?

Pigliate l'autobus n ° 29, 66 o 71 à u Brouckere, andà da circa 500 m à u sudu di Korte Boterstraat, 1.