U Penticu Park


In a parti orientali di Bruxelles, unu di i destinazioni vacanze più famosi per i vignaghjoli hè u Parc du Cinquantenaire. Hè struitu nantu à u situ di l'antica furmazione militare militari. In u 1880, u paese hà celebratu l'anniversariu data - u 50 anniversariu di a so indipendenza. In questu quì, u re Leopold luttucu u Secundariu deciseru di mantene l'Exposizione Mundiali in a capitale. L'obiettivu principale era per vede tutta u mondu sanu u livellu di u sviluppu è di a prusperità di u Belgiu . Per quessa, u Cinquanta anni Park hè stata fundata in Bruxelles.

Descrizzione di u territoriu di u parcu di u cinquanti anni in Bruselas

U so territoriu occupanu circa trenta ettari di terra, nantu à quale ci hè una grannissima quantità di belli petite laghi, i magnifichi ghjorni è ancu una piccula cascata. Piacè l'ochju è i belli sfarenti fiori di fiori, è ancu per i camini suttardi riservati. A strada, se cunzidendu l'area di u parcu per capita di a capitale, allura Parc du Cinquantenaire hè u sicondu più grande di u pianeta dopu à Washington.

I visitori chì cammìnanu duranti i lucali luxurii chì combina l'estetichi d'inzutrici inglesi è francesi pò acquistà cun un fito di a Belgiu cum'è a Grande Moschea (Mezquette), a mezquita hè u più grande musulmana in tuttu u statu.

Ma u locu più preziosu è l' Arc de Triomphe , situatu à l'intrata. Hè un simbulu di u benessiri è di a ricchezza di u paese. A so alte ghjunghjenu cinquanta metri, è ellu stessu hè illustratu cù avvenimenti stòrici impurtanti, è dinò stampatu cù una varietà di sculture è di stati chì rapprisentanu tutti e pruvince di u statu. Inoltre, in a parti norvedu di u parcu hai un munctumru pocu cumbre creatu da l'architettu Victor Orth (fundatore di a Direzione Art Nouveau) è avè un nome stranu - u Casteddu di passioni umani. Hè ricivutu da u stessu bas-relief di marmu.

U parcivu di u Cinquètimu anniversariu in Bruselas hè imbueddu di u spiritu di patriotismu. Questu pò esse vistu nantu à i freschi, mosaichi storichi è monumentu majestuosu. Parc du Cinquantenaire alberga solenni military desfiles. I località ci vole à rilassate in u parcu, volenu bè da voi quì da a famiglia sana per respira l'aria, appiegà a bellezza pittoresca di a natura, visitate musei è pè i zitelli sò campi sportivi furnise speciali.

Musei in u territoriu di u parcu di u Penticu

In u parcu di u 50 anniversariu in Bruxelles hà parechji boni ricentiamente immubiliati edificazioni di luxurii, diversi valuri culturali è architettoniali. À ogni uccasioni di l'Arc de Triomphe ci sò stampa palliloni-palazzi di parechji musei:

Per u turista nantu à una nota

U territoriu di u parcu di u 50 anniversariu hè di dui è a mezzo km da a Grand Place . Pudete vede quì per metro, i ferma sò chjamati Schuman o Merode. Anu passà solu trè centu metri. Pudete ancu fà piglià un taxi o un bus unic.

L'ore di travagliu di i musei è u so costu

  1. U Museo Storicu di l'Armata Esèrcitu da u marti à u marcatu da nove à a dumanda à a fine à l'ultimu quartu à a sera. Break da dodne à tretce ore. L'accettazione hè liberu.
  2. U Museo Reale di l'Art History cuntenii da u marti à u vennari da l'annu passatu à settimane à l'oghje è à u ghjornu à vintu settimane à u vaghjime, è in u ghjornu di u vintu settimane à u duminiu è ancu quel in cinque à a sera. U prezzu di u bigliettu hè cinque eurò.
  3. U museu Mir Miranda hè apertu per visiti ogni ghjornu, da 10 settimane à 6 à a sera, ancu in u tempu d'invernu hè apertu à 5 ore. U bigliettu di accadarà 8 ette.