Reese Wesespun si lamenta di a violazione di i dritti di a donna à a Dream Factory

L'attrice di Hollywood è u productore Reese Witherspoon hà datu una entrevista per Vanity Fair. In questu, l'asturiana di 41 anni ùn anu micca parlatu di a so vita persunale o i so prucessi estetichi favuriti, ma l'attitudine per a violazione di i drittii di u sessu più dèfanu à a industria cinematografica. Reese hà dettu chì una donna hà da travaglià parechji volte per ottene u stessu ricunniscenza cum'è un omu.

Questa hè a prima aletta chì Andante in quant'è à un pruduttore, micca una attrice. Ella dicia chì solu avà, dopu chì trè tippi di cumplicazione sò accaduti nantu à i scrini, ella sentimenti cambiamenti da i so culleghi. Accuminciau a essiri perceived in un novu modu seriu. In u prugettu creattivu di l'attrice, i film "Wild", "Disappeared" è a serie "Big Little Lies", a idea di HBO.

L'Apparenza ùn hè micca assistente

Ancu l'attrìpuli femine belle e talented anu da fà cada effort di merità a fama è a fama. Normalmente, travaglia dui volti à rispettu in a so professione:

"Eccu cumu chì succede: u zitellu hà avutu una filma di ghjucazione è ellu avìa prumessu un Oscar. Hè ricivutu un premiatu in u festival Sundance è hè attribuitu un rolu in un successore di blockbuster cum'è per, per esempiu, "Jurassic Park". Eppo, una zitella ch'ella hè stata presa seriu bisognu dopu u premiu in Sundance per stella in altre 6 film! ".
Leghje ancu

Pè u tristu pudendu esse, i pinsamenti di Reese Witherspoon ùn sò micca novi. Più di più è più freti à voce di attrici chì volenu esse studiatu per u so travagliu, in quantu à u so vistimentu novu. Sò spegati da u sexismu. Reese hà notatu:

"In u calendariu di u 2017, è mi pari chì in u tribunale l'altitudine di i anni cinquanta!".