Javier Bardem hà difendatu annantu à l'attacchi di Woody Allen è appughjò u muvimentu #metu

Per esse abbastanza onesto in Hollywood è à valutà apprezzativamente ciò chì succeva ùn hè micca datu à tutti. Arrivatu in captivity di l'emozioni è di ricunquistà a famiglia perda, parechji rapprisentanti di l'industria di a film anu cercatu una scusa per a sensazione in u so nome. Javier Bardem, stanciatu di attaccà à Woody Allen è accusendu da persunagiu sessuale contr'à a so figliola, decide di difenda. In l'intervista, hà ancu participatu i so penseri nantu à l'attività di u muvimentu nurmale.

L'attore hà datu una entrevista per u tabloide di Parigi Match

Pensemu chì parechji anni fà, Dylan Farrow, a figliola adopta di Woody Allen, accusatu d'accortadoru è seduzione. Doppu l'onda di revelazioni in u casu di Harvey Weinstein, hà tornutuu attruvatu l'attenzione è in una entrevista cunfessa chì hà saputu l'abusu psicologicu è fisicu da u patri aduttivu. A storia, chì finu à pocu tempu hè statu purtatu à a fine in u tribunale, torna stimula u publicu, refuse a cooperazione cù u direttore.

Javier Bardem è Woody Allen

Javier Bardem è a so moglia Penelope Cruz hà vistu in Vicky Cristina Barcelona di Allen in u 2008. Duranti u prucessu di filming, cumunicavanu intimamente cù u direttore, per quessa, sicondu l'attore, ùn credi micca in accusatori:

"Sò horrificatu da ciò chì succede è u flussu di accusazioni, u rifiutu di cooperà cun un direttore genius. Per mè, hè obbligatu chì hè legale inocente. Ùn aghju micca scunfortu per dubbità a decisione di a corte Nova York. Dopu questu mumentu nunda hà cambiatu legalmente, ùn anu micca esse ripetuti hearings, accusazioni di viulenza per l'invistigazione ancu. Se sapi o sintì sianu un argumentu seriu contru à ellu, ùn hà esitatu micca à refuse filmi sottu u so cumandu. A ora, ùn aghju vistu nisuna ragione per esse micca a cumunicazione è a cooperazione cù ellu!
Javier Bardem è Penelope Cruz in u film "Vicky Cristina Barcelona"

In una entrevista cù u tabloide Paris Match, Bardem si ricurdò di a so zitiddina è a so mamma:

"Avete cundatu per una donna forte è intilligente chì hè degna d'admirazione. Obviously, cù u crescitu, aghju intravessu u rispettu à e donne è ùn mai permette di stà cum'è u cumpurtamentu superfluitu ".
L'actor sustene u direttore
Leghje ancu

In u cuntestu di i ricordi, l'attore spagnolu hà avutu i so penseri nantu à l'attività di u mumentu di Hollywood è di l'attitudine in cunfessioni sinceri di vittimi d'asset è à vittima:

"In vista di a ternà perseverante è accusazioni mutuali, pare chì l'omi è a donna sò siparati da i barricades. Accusatori, insulti, u duluri, i currutti spoiled è a vita persunale - tuttu questu hè vistutu da a ghjinirazioni ghjovira. Chì derbianti di st'affrontazione? A cosa principale in relazioni umani hè di esse in nazioni, micca contru à l'altri!