Sandra Bullock hà datu una entrevista in supportu di l'estremo di "Eight Ocean Girlfriends"

Ci hè parechji attori, chì sò assai difficlii di purtà à a cunversazione di a vita persunale è di Sandra Bullock, secondu u publicu, hè unu di elli. Hè assai prubabilmente, perchè ùn era micca per u deve di cumunicà cù a stampa annantu à a liberazione di a so nova fille "Eight Ocean Girlfriends", ùn hè micca esse chè l'intrevista cù i ghjurnalisti di InStyle.

In ughjettu di u ghjornu di u glossy, a publicazione di a photo session di l'estate di Sandra, perchè stati scarpite veste è feminine da e cullizzioni di novi risorse eranu scelti. In una entrevista cù ghjurnalisti, l'attrìccia parlò di crià i zitelli, a viulenza sessuale è u muvimentu di u muvimentu Time's Up.

A quistione di quantu l'attrìcci hà sappiutu stà in una forma fisica magnifica, Sandra Bullock hà risposta in una manera imprevisente:

"Ùn sò micca pronto per voi di ciò chì fate cù u mo corpu. Più assai pensatu nantu à i zitelli senza penseru, i pinsamenti per elli mi fate assai siveru! ".

Ma nantu à u muvimentu "Time's Up", u premiatu l'Oscar, hà dettu più dispunìbule. Sandra nota chì hè un tema impurtante per ella:

"Pensu chì hè necessariu di furnisce tutte l'assistenza pussibuli à quelli chì anu truvatu a forza per parlà di a tragedia è revela i sicreti. Per mè, l'attivisti di u Time's Up ùn sò micca famosi, ma e persone chì anu vittimi di a viulenza in parechji volte. Quelli chì avianu avutu a sperienza i horrors di l'assetu è tutti i tipi di umilazione. "

Sicondu l'attrice, chì donu a meza un milione di dòricu in u fondu, hè sicurau chì hè impurtante per fà tutti i sforzi per aiutà i vittimi di u persequità sessuale.

In una entrevista, Sandra Bullock ammettiò chì hà ancu spertu in a so ghjuventu iniziale chì a viulenza sessuale hè:

"In u me ambientu, quasi tutti in una manera o l'altre averebillu accaduttu o cunnuscenu i persone chì eranu vittimi di l'assetà. Quandu eru 16 anni, anu ancu esse diliziu cù l'affittu bruttu! M'arricordu chì, in questu momentu, fù paralizatu da u timore, è era stupidu. Inoltre, finu à pocu tempu, per esse vittatu di a viulenza, era fastidiosa di parlà di ssa cosa ".

Affari di Famiglia

L'estrema di "Gravità" hà parlatu di i so zitelli è e relazioni cù u sposu Brian Randall:

"Per Louis è Laila, hè in u primu locu, è sò nantu à u sicondu. Hè lògicu, perchè cun ellu i figlioli sò più diversioni ".

Ricordatu chì Sandra ponu accade à dui figlioli adopti. In questu aiutà u fotografu Brian Randall, cù quale l'attrìccia hè in una rilazioni romantica.

Leghje ancu

A fine di l'intervista, l'attrìna cuntò à i caratteri di i so zitelli:

"Louis hè un ziteddu sensitivulu, hà 8 anni di età, ma chjamete u mo figliolu di 78 anni. Hè un savore veru è assai tipu. Ma pocu Laila hè un guirreru, ùn sò micca cunnisciutu ciò chì pò alcuni quand'ella crecerà. Credu ch'ella pò darà u mondu!