Kanye West: "L'esclave di u populu natu hè a so scelta"

U rapper americanu Kanye West fa pocu fà una stanza à scandalizante annantu à a schiavi di centu anni da i ghjente nìvura. Oeste hà dettu chì l'oppressioni di i pirsuni negra, chì duraru parechji seculi, parevanu a so scelta.

L'opinione di u rapero famoso hè stata cuncipitu in una entrevista cù u situ web di l'amusamentu d'ospiti TMZ:

"Ciò chì pensa chì una persona pensa chì sente dinò l'esclavitud chì dura 400 anni! Se pensate micca nantu à ellu, sona cum'è una scelta. Eccu a parola prigiunale hè più appiecca, capisce megliu l'idea di l'esclavità. Quandu si parlava di l'olucaustu, hè sicuru chjaru chì parleremu di i Ghjudei. È a parolla esclava cirivia direttamenti à i bianchi. "

Kanye hà aghjustatu chì questa idea hà avè l'Africanu americanu à questu ghjornu.

Kanye West trasci di u salottu TMZ annantu à TRUMP, SLAVERY è PENSULA LIBRE. Ci hè moltu più chì ci sò ... è i focu splendore in @TMZLive oghje. Verificate e vostre carte nantu à i publicazioni. pic.twitter.com/jwVsJCMPiq

- TMZ (@TMZ) 1 di maiu 2018

"L'scelta trà l'esclavità è a morte"

A riazione hè stata immediata. Duranti a broadcast live, unu di l'impiigati di TMZ, Weng Leytan, esprimianu a so dissimulazione cun quellu chì avia intesu. L'omu africanu americanu era chjucu in fretta e dicia chì u raperu ùn manca a mancanza di capacità di ragiuni è ragiunate normalment:

"Avete, sicuru, avete u dirittu à a vostra pròpia opinion è avè u dirittu di crede in tuttu ciò chì voi, ma ci sò fatti, è detti tuttu ciò chì avete dicutu hè a realtà, in stu mondu è a vita. Mentre site intrattene à a vostra vita, a musica, a creatività, avemu tutte dinò in u mondu reale è facenu i prublemi è e cunsequenze di a listessa schiavitana di 400 anni, chì, in i vostri parole, era a nostra scelta persunale. Sò assai disappruitu in tù, fratellu, sò stunatu chì vo avete turnatu in qualcosa chì mi cunzidira irreal. "

In più di a dichjarazione nantu à a slaveria, West in a so ellu risponde à una attitudine di sustegnu à u presidente americanu Donald Trump, chì, com'è cunnisciutu, impleme e riguevuli misuri pulitichi in materiali di l'immigranti in i Stati Uniti è hà riittitu spicciutu l'ambiguità in quantu à l'affari africani. In conversazione, Occidentale, chì sustiniau Trump in u 2016 à u principiu di a razza presidiale, u chjamava "u mo criatura".

Questu hè questu un "sceltu" @KanBen #IfSlaveryWasAChoice ùn avete micca fattu pic.twitter.com/s61IDvOrFQ

- 24/7 HipHop News (@BenjaminEnfield) 2 di maiu 2018

A fine di l'intervista, u scuntintu di l'especettori era stata di i rete soziale. Dopu avè pubblicatu una quantità d'imaghjini, l'uffiziu editoriale di unu di i portali cunnisciuti firmò u postu:

"Eccu a so scelta?"
Leghje ancu

Fannuri debilitati è l'utilizatori nurmale urdinenti scrivevanu a seguente:

"Quellu chì hè bè quandu ellu dice chì l'esclave hè una scelta. Solu bisognu di esclarari chì questu hè l'scelta entre l'esclavità è a terrible morti! "," Sò assai vrigugnà di l'Ovest. S'ellu hè cumu si pruvatu à prumove u so novu album, puderaghju dì cun certezza chì l'hip-hop hè mortu.