Emilia Clarke hà dettu chì ellu ci vole à appare in scrittura sex "Games of Thrones"

A vigiglia di l'apparizione nantu à e pantaloni di a penurtima tempesta di i "attori di Games of Thrones", oghji è dopu, si prisentanu cù a so entrevista in varii magazines. A publicazione Elle ùn hè statu eccezione è invitò l'intèrnitu di unu di i rolli principali di Emilia Clark di 30 anni di a so edizione. Ci, l'attrìglia britannica era aspittendu micca solu per un spaziu di ritrattu interessante, ma dinò una storia di quandu ella hè trà e screnze in a serie.

Emilia Clark in a photo shoot Elle

Clark cuntò di sceni intimi

Quelli chì vedenu a serie di televisione "U ghjocu di tronu" sapemu chì a film hè chinu d'intimi sceni. Emilia Clark, o megghiu, l'eroine, Deeneris Targarien, era più di una vistu naked in a serie. Questu hè esattamente ciò chì l'elizativu Elle vulia parlà cù l'attrìglia britannica. Hè ciò chì Emilia hà dettu:

"Sò unu di quelli chì facilitanu ridere a ropa di fronte di a camera. Ùn avete micca alcunu complexu annantu à questu. Se a storia avarà bisognu, da sicuru, mi spugna. Inoltre, m'hà datu un piacè di attentu in sceni di cammellu. Unu di questi avè in a quarta stagione, quandu era ghjocanu cun Michael Haushman. Dopu avè lettu à u scrittore, pensu: "Eh! Finalmente, vi puderà ghjucà in qualcosa intima! ".
Emilia Clark è Michael Haushman in a serie "U ghjocu di tronu"

Dopu questu, Clark hà dettu qualcosa nantu à a manera di questu rapportu cù questu tipu di filmatu circundatu:

"U cunnuscite, lettu è scontri nude nuvuli causa assai affari negativu in i persone. Se lele a rivisioni in e rete soziale nantu à a mio eroine, po hè ghjustu u capelli nantu à a fine. U più interessante hè chì a maiò parte di tutte e cundanna per e donne. Parechje persone ùn capisce micca cusì chistu pò esse spusatu nude. E questu succede in l'età di u feminismu! Sò assai affullanza annantu à questu situ di l'affari, ma per èssere frantu, ùn sò micca capitu a riazione di queste persona.
Emilia Clark cum'è Deeneris Targarien
Leghje ancu

Beautiful photo session in a rivista Elle

Editori di u famosu glossu dicisu à Emilia Clarice una donna sexy è fatale. Mentre i usu di l'Internet sò solu 3 foto, pudete vedà a stella di i "Games of Thrones". U primu ritrattu, chì serà postu nantu à a tappa di a rivista, hè un Emilia sexy, ind'i un vestitivu nìvule cù una stampa fiurali da a Dolce & Gabbana.

Coperta cù Emilia Clarendale

In a seconda foto pudete vedere Clark in un vestitu coral cù un scogliu profondità. Stu putu hè tutta sana cù filamenti di perdi è parechji decorazioni. U terzu tirò piacè maiò i più parte di l'Emilia. Un vestitu cù una stampata leopardo è una faldella supplementata fatta da oggettu. Questu equipta hè stata cumplementata da sandali aranciali è analizate e calze.

Emilia per a rivista Elle