In u culore di brunetta: Emilia Clark à l'premiere di a nova "Star Wars" in Cannes

Ricerà in u quadru di u grandi Cannes Film Festival l'estremo di una di e novità più anticipati di l'annu in a distribuzione filmali, chì pareva nantu à e scelmi da u 24 di maiu, "Han Solo: Star Wars. Storia ". L'avvenimentu più modellu, senza cuntà Chewbacca, era Emilia Clark.

In a tapitula rossa di a Côte d'Azur

U marti, u direttore Ron Howard è l'attore star d'attori, starred in a continuazione di u cult Star Wars, aterò nantu à a catifa russa di a Costa Azzurra per prisentà a foto in Cannes.

L'estremo di "Han Solo: Star Wars. Studii "in Cannes

Tandy Newton, Alden Ehrenraik, Paul Bettany, Woody Harelson, Donald Glover, Jonas Suotamo è, di sicuru, Emilia Clark, chì hà ghjucatu a parte di Kira in a film, appareva nantu à a photo gallery davanti à l'audizioni esigenti in l'estremu internaziunale di u blockbuster, accumpagnatu da Chewbacca.

Ron Howard, Emilia Clark, Alden Ehrenreich, Donald Glover, Chewbacca

Spectacular image

Per u libru di u Clarke, 31 anni, hà sceltu un vistitu capace di caprannata di piuma cù una cumbetta asimmetrica è una fabulosa falda di lila, purpura è ture nìuru. Un lignu luxuroso di Dior hà spustatu u spalle è volta di l'attrice, sgradendu a so figura slender. E arghjentali massivu cumplementari l'attu magicu di Emilia.

Emilia Clark à l'premiere di a film in Cannes

Per creà un vestitu spettaculativu per Clarke, i maestri di a casa di moda passanu 250 ore, ma u risultatu era digià valutu, l'attrenda era vintura.

Leghje ancu

Hayters ùn hà micca fallutu criticà u ghjovanu celebrità per e ricchezza di i giaddu annantu à l'ochji, u mandò à l'esteticu per l'injezzioni di Botox.