Emilia Clarke hà urganizatu un rapportu direttu da u filamentu di u "Game of Thrones"

Pensa chì i dettagli di filmi di l'ultima temporada di a serie "U ghjocu di tronu" sò manteni per sette castelli? Questu hè micca cusì! L'Atrizera Emily Clark, cù unu di i roli principali in l'epica televisiva, hà tenutu per i so fannii una piccula viaghju di video è certamenti hà scurdata assai di vista, gustu è entusiasimi di i fanali di Khalisi.

L'attrice inglesa ghjunti hà dimustratu i so fanni un trèfanu in quale era fatta prima di l'iniziu di u ghjornu, un pezzu di u gruppu è u so amatori di scum, John Snow, ghjucatu di Keith Harrington. I dui attri sò vistutu è vistutu di i costumi di i so caratteri in a serie, u più interessante hè di vede i so relazioni "non-screen". In un cortu video, Emilia hà assai piacevule, hè chinu d'entusiasmu è cun ferma prova à i fanni "tuttu ciò chì pò esse rializatu".

Ùn per u beneficu di beneficu

Puderete bisognu chì u realizatore di u rolu di Deeneris Targarien pruvate di propià à l'expense di un prughjettu superpruvicu. Ma Emilia Clark ùn hè micca necessariu, ghjè una di l'attruzzi "più caru" in u Gran Bretagna.

U video hè stata filmata per impiezi caritatevuli. L'attrenta prupone à i so cumpagnie di trasfirià fondi à u fundariu di nurses di u King's College, perchè ella hè l'ammasciatore di questu organizzazione. In order to increase the activity of fans of the "Game of Thrones", Emilia prometia chì unu di i patroni anu da l'oppurtunità di marchjà cun ella à cena è ancu visitate u situ di scena di a serie di culte. Questa ùn hè micca a prima volta chì Emilia Clark participeghja in prugetti caritati. Da a so tarifu, l'attrile trasferitu £ 30,000 à u fundu d'Anima. Sta urganizazione favuriva i malati cù i danni di u funke.

Leghje ancu

L'elecciò di Emilia hè luntanu da esse accidintali: in 2013 hà avutu cunfirmatu com'è un aneurismu di u curu. In ogni modu, era ancu una attore pocu cunnisciuta, ma avà, avendu diventatu famosa cum'è a Mamma di i Dragoni, a zitella puderebbe fà assai utile per i bisogni di aiutu di l'aiutu, cum'è l'heroine curone.