Chanterelles marinate per l'invierno - ricette di cucina

Chanterelles - cibari incredibuli savuroso è stunningly beautiful. Per piaceghji micca solu in u vaghjimu, ma tutta l'annata, pudete semplice nant'à marinate. Sta piezzu cumpiava perfettamente è diversificeghja ogni tavola. E cumu si preparanu pè i funghi marinati di i cantelluni, vi cuntaraghju issa.

Ricetta per i canelli marinati per l'inguernu

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Cusì, i funghjetini rinfriscati a zucchero è sopra à 1 ore in l'acqua furiosa. Allora i prudutti, neve è tagliate in petite piezi identitarii. Rite cù l'acqua neia è coccia nantu à u caldu mediu, finu à chì tutti i cantulluni sò riduti à u fondu di a panella. Prune sale hè filtrata in un altru pane, è i funghi sò lavati. In un caldo caldu, arrubarà u zuccheru, u salinu, u lignu, la rosula è i campanile. Intraziu a mantenza di l'essenza di vinagre è coccia per esattamente 5 minuti. In i vetri preparati da pudemu apre e funghi, pienu cù un marinatu in fretura è di scaccià cù corsi di metalli. Dopu avè rinfriscatu, rimunerammu a cunsirvazioni in un locu frescu, è dopu un mesi pudete tastate u merge.

Ricetta per ziteddi di gaddiazzu sparghje inverno

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

U funghi sò lavati, trasfurmati è fritte durante 15 minuti. Allora accurte aduprà l'acqua in altru arcuni è aghjunghje salate, zuccheru è vegetale, trattatu è di statura. Pudemu u marinatu nantu à u focu mediu è fate a coccia di 5 minuti, stinendu l'scuma. Dopu questu, accuminciamu l'acitu di tàvula è, cuprì cun un tastu, l'avemu da risuscità per altru 3 minuti. Intantu si ci anu da esse espritu nantu à i pignotti, avemu da cumprà un caldo in calore è avemu da cullaghjà ottene. Portonu a prisirvazioni di a manta è dopu avè rinfriscatu, avemu da reintegrarà in a fria.

Una ricetta diliziosa per chanterelle marinata in invierno

Ingredients:

Preparazione

Eccu un altru modu chì dumineghjani i marinati tarantelli per l'inguernu. I preparati funghi pusonu in un prugne di acqua è fateanu cocchi per 20 minuti, sguassate a scuma da a spuma. Allora pigliemu e funghi, rilievi è foglie u calchinu è u friddu, mette u pesu drittu, in altru platu. Tromba un carnaticu, un pezzu di pepite, asperu u zuccaru è u sali. A cipressi sò puliti, cut in a mezzo ani, è l'agliu hè struitu è ​​intrecciatu in pezzi finu. Cumpressà i viti vegetali preparati in un marinatu, intrudireccio u oliu vegetale è l'acitu. Cumpigliu u mischju per un pocu minuti, è dopu ghjuculevamu u coglie fogghi è debbule per altri 10 minuti. Bancos preterilizuem in anticipu, fate li chanterelles è fassi l'addevu. Ceramu a pezza cù tagliolini è lasciate è friddu, impannucciate qualcosa calda. I capelli tannati finti à l'invernu cù l'agliu seranu trasladati in cantina.

E chanterelles marinati cù cipudine per u invernu

Ingredients:

Preparazione

Prima di scanzari canturi pi l'inguernu, i fungi sò processati, lavati è tagliati. Allora foglie è sceru in un colander. Scorcheremu e foglie è foglie cù frasi puliti. Da u salinu, i condimenti, i spices, l'acitu è ​​l'acqua, avemu catu l'addevu, è ci arreremu chanterelles, cipudine, anelli picchi è cocchi 12 minuti. Scumpredemu a massa in latte, imtene cù un caldo piccante è rende cun tappe.