Assenza di ogni trimestru

In l'ùrtima decenadore, u numaru di e donne chjamati à parechji tipi di malatii ginekoloogichi hà aumentatu significativamente. Si analizeghja l'analisi di l'appillazioni di e donne à u ginecologu, in a maiò parte di i casi ci sò direttamente diretti in a violazione di u ciclu menstruali in i so diversi manifestazioni. Una di e variità di questu hè l'ausenza di a menstruazione (amenorrea). I razzii di u sviluppu di questa viulenza pò esse parechji. Fighjemu una vista appressu à i più frequenti.

Quale hè "amenorrea"?

Prima di cunsiderà i motivi di l'assenza di a menstruazione è à dì di e consecuenzii di stu fenominu, deve esse di dichjarà chì in ginekulugia hè entesa da a definizione di "amenorrea".

Cusì, sicondu a terminologia mèdica, l'amenorrea hè l'ausenza di sangone annu durante u minimu di 6 cicli menstruali, i.е. sei mesi. Stu tipu di viulenza, primuramentu per una malfunzione in u sistema hormonale di u corpu femminile.

Per quellu chì ùn anu micca messu menzu?

Tutte e raggioni pussibuli per quali a menstruazione pò esse assenti, sò tradiziunali dividuti in patolozii è fisiològii. A fisiologicu ùn hà micca bisognu d'intervenzione medica è hè da un cambiamentu in u sughjettu hormone annantu à u nàscita. In regula, l'absenza di un periodu dopu a nascita hè osservatu da 3-4 mesi. In casu chì una donna alimenta un zitellu cù u pene, a durata di questu piriodu poterà più di un annu.

Inoltre, l'absenza di a menstruazione pò esse spessu osservata in adulescente à a ghjente durante a pubertà. Sapemu chì a nurmalizzazione di u ciculu sò soli deve almenu 1.5-2 anni. Ghjè in questu piriu chì ci pò esse interrupzioni. In ogni casu, l'assenza di a menstruazione à l'età di 16 d'averebbe alertari à a zitella chì hè obligata di turnà à un ginecologu quandu a tale violazione sarà.

Se parlemu di i motivi di l'absenza di a menstruazione in 40 anni, invece, in regula, questi sò u periodu di a menopausa è u clòmicu stessu, chì sò dovutu à l'extinzione di a funzione riproducivule in questa ora.

Per i razzi patològichi, amenorrea riferisce à i malatii di u sistema riproduttivu. Hè devi esse nutatu chì in a maiò parte di i casi ci sò falati, i.e. A vendetta mensuale, ma cù un grande demuru.

Per separà, hè necessariu di parlà di l'absenza di a menstruazione à l'aghjurnà pidini di cuntrollu di nuvità. Questu vede pocu praticamenti è sopratuttu solu cù una ingesta indipendente, cuntrullata di contraceptivi orali. Sì u seguitu l'infurmazione di u duttore è seguite i urighjini per piglià tali medicazione, u ciculu ùn si distrugge. In ogni casu, deve esse nutatu chì un fenomenu normalu pò esse l'absenza di mensu solu à u principiu di usu di questi fondi, i.e. per 1-2 ciclichi. Se ùn ci hè senza menstruazione durante 3 mesi - hè necessariu di cunsultà u duttore è si pò cambià u metudu o rimedii.

In quali altri casi pò micca osservatu a menstruazione?

Spessu, l'absenza di a menstruazione hè osservata dopu à l'abortu. Questu hè spiegatu da u fattu chì cù l'iniziu di a gravidanza in u corpu femminili, u sistema hormonale cambia. In particulare, a progesterona hè ghjucatu di sintetizzà in un vulumu maiori, chì cumu cunducerna porta à u fattu chì a menstratura ùn hè micca occultata. Dopu l'aborti è l'avversu, u corpu duveranu tempu per restaurà u sistema hormone in u so statu previ. Hè per quessa a menstruazione pò esse assenti durante 1-2 cicli menstruali.

Chì amoriassi u corpu femminili senza mancu mensili?

A quistione più frequente dumandata da e donne cù a violazione di u ciculu, si preoccupa o pudete esse gattivi si ùn ci hè micca menstruazione. I medichi ci danu una risposta positiva. Dopu à l'absenza di a menstruazione ùn volenu micca chì l'ovulation ùn hè micca occultatu in u corpu. Per sapè a raghjoni chì ùn ci hè micca menstruazione, hè necessariu vede un medico per u appuntamentu di un eccettu.

L'absenza di a menstruazione, per regula, ùn faci micca dannu à u corpu. In ogni casu, a amenorrea hè solu un sintimu di patologiche ginekolooghi è ponu indicà viulenza cum'è prucessi infjammatori di l'organi riproduttivi, inchieru di l'utru è appendici, fibroids, etc. Dunque, in casu di ritornu, hè megliu fà una cunta cun ginecologu.