Daisy Ridley stalla in u thriller "Kolma"

A carriera di u principiu L'attrice inglesa Daisy Ridley accupa un impetu. U rolu principali in "Star Wars: Awakening Force" hà apertu a so porte per u gran cinema!

A questu puntu, l'inglesa di capire di ghjustu passa tuttu u so tempu nantu à u tiatu di l'eighth parte di a "Star Wars". Inoltre, hè prevista per participà à a continuazione di a film d'avventura "Lara Croft", induve a donna bella cun excelente datu fisicu sustituverà Angelina Jolie. U direttore americanu JJ Abrams era tantu piacevule per travaglià cun ella, chì hà assicutatu à pruduce un remake di u filmu televisiu israeliano "Tutti questi aghju" è chjamatu Daisy à u rolu principali.

In a bilanzu americana, u filmu fu chjamatu "Kolma". U rolu di u ripertore pruvò à Ron Howard, ma cun ughjettu, abbanduneghja u prugettu. U gruppu di cinematografi serà dirigutu da Mariel Heller, cunnisciutu per u "Diary of a teenage girl", un melodrama di u teen toccu.

Leghje ancu

È all about love.

Sicondu a trama di l'impresa futura, u so carattere principale, una picciutta chjamata Tamara, crea una rilazioni cù un ghjovanu è ùn ùn suspià micca chì l'horrore a so stante in un futuru vicinu: un accidentu di caru terribili è a perdita di l'amatu!

Tamara hè assai difficiuta questu questa prova per a forza, ma ella sceglie a vita: felice si marita è diventa a mamma di trè zitelli. À 75 anni, l'eroina hè stata fatta è face u dilema: per esse sempre in i braccia di u so amatori chì era mortu, o d'aspittà per una reunione in u celu cù un maritu anu legittimu ...