Harrison Ford, Carrie Fisher, George Lucas è altri celebriti in l'estremu mundiali di "Star Wars"

L'ultima notizia in a Los Angeles era l'estremu più anticipatu di u 2015 - chì mostra u seculu episodiu di a Star Spaziale "Star Wars". À l'avvenimentu chjusu, ghjunghjenu tutti i participanti di u roghjoni, rappresentanti di a pressa, critichi di film è ghjenti dipenditi.

Hè struitu chì a film riceve i creatori à u $ 2 biljuneti in u box office. In Russia, a cinta appareva nantu à u bilanzu u 17 di dicembre.

L'eccitazione maiò à a famosa saga di sviluppà in i Stati Uniti, spettori chì ùn avianu micca tempu di riservà i biglietti in pre-ordine, sò pronti à stà spicchari à $ 800 per sedenti.

Full house

A film "Star Wars: l'Awakening of Power" hè statu rializatu in trè cinemas - u Teatro Chine, u Teatro Dolby è u Capità. Questi trè pranzi, per suprattuttu, ùn pudessenu micca accodà tutti l'elemenu, chì eranu un miliuni di più di tempu. Sicondu l'urganizatori, i primi spectattori di u gruppu legendariu eranu più di 5 000 persone.

A sorte di u lugllu sò ghjunti in u munnu fantasticu di "Star Wars": à longu a catifa russa marched plane di attache imperiale, droidi è altri caratteristi colorful.

Leghje ancu

Starship Troopers

L'attori di a pittura sensitiva anu sceglie per vede u Teatro Dolby (ci hè ancu una festa di premiata, "Oscar"). Ogni celebriti vinìanu ancu per assiste i so culleghi. Intra questi tramindui, Carrie Fisher, Lupita Niongo, Harrison Ford, Mark Hamill, Daisy Ridley, Sofia Vergara, Gwendolin Kristi, Matthew McConaughey, Gina Rodriguez anu vistu.

In più di u principale creatore di a saga, George Lucas, a sette parte di a film hè stata guardia da Steven Spielberg è JJ Abrams.

I Clienti si chjamanu l'avvenimentu nantu à u screnu "surrealista" è, à a dumanda di i creatori, abbiate micca di cunseite à avè u principiu di u show.