Kendall Jenner è Bella Hadid prisentanu i primi ritratti di a photo shoot di Vogue India

Ricertamenti, i nomi di mudelli famosi cum'è Kendall Jenner è Bella Hadid ùn abbandunarà e pagine di i ghjurnali. A ora, u publicu pò esse micca diminuite è pardunà l'astri di u podju l'annunziu di u festival di musica Fyre Fest, per li quali si sò vindati i biglietti, ma hè mai fattu. Malgradu tutti questi, i offerta à impieghi ghjucà in Kendall è Bella à una veloce senza precedente, è oghje diventà chì i zitelli anu invitatu à un impresa sparali per u duminiu estivu di Vogue India.

Kendall Jenner

Filmazioni in u Bahamas

Dopu à travaglià cù u fotografu Mario Testino fù in u paese nantu à i riti suciali Hadid è Jenner pare i primi imaghjini di cumu si travagliavanu di a rivista Vogue India. Let's face it, a sexualità in sti ritratti hè più ca bè. U primu hè u marcatu nantu à l'idrocycle, chì era postuléu di Kendall. Dopu à quessa, i fanni di i zitelli pudessinu diventerà u so travagliu solu nantu à stu veiculu di acqua. In a foto Bella era dettavviere, Jenner, una punta appicchata a so testa.

In seguente, pudete vede foto individuali. Eccu Kendall posa cun un bevande ecumevule, è Bella in un bagnu in u bikini nantu à u yacht in frange poses, è assai più.

Kendall Jenner è Bella Hadid
Bella Hadid
Leghje ancu

No tutti i fanelli piaceru sta photo session

Sembe ch'ellu pò esse malatu in quelli cadres, ma in ogni ghjornu à sta riserva di fotografia sparlitanu un scandalu sanu. Cumu sughjurnò, parechji fanatichi chì anu vindutu u bigliettu à u festival di musica scandalosa Fyre Fest, puderia truvà facilmente in paisaghji esotico cù Jenner è Hadid a Bahamas ill-fated, a quali eranu chjamati mudelli. Questu hà causatu un furore di dispacci sfarente nantu à e riti suciali: "Pensate chì questu hè normale? Prima ùn ci anu vindutu i bigliettu per questu festival, è avà stanu sparando in u sole. Almenu allora vargugnate "," Sembra chì ùn anu micca nudda cuscenza. Sò in i stessi Bahamas ... "," ùn pruvà micca di criticà celebriti, ma questi duie òrdenu. Prima, "mi scrapia" cù i biglietti à Fyre Fest, è dopu ch'elli sfinitonu ", etc.

Kendall è Bella hà dettu è da i bloggers famusi chì criticananu a so aspettu nantu à a tappa di l'edizione indiana di Vogue, perchè sta rivista hà sempre appinzatu a so bellezza naziunale. Eccu ciò chì Sabrina Martinez hà scrittu in u so blog:

"Aghju sempri piaciutu Vogue India per a bellezza di i nostri zitelli è di a diversità. E quì nantu à a cupèrne apparevanu li donne cù u pilu di pilu chjucu, è ancu in questi difianti. Chì ghjè sta? A rivista vulete mostrarà chì quì, cù una pedizija bianca è posti liberati, ùn sò più in una tendenza?

A strada, questu annu Vogue India hà un ghjubileu. A rivista ospite u 10u anniversariu. In issu rispettu, hè decisu d'allargari 10 tappe diverse, ma quale, salvu Khadid è Kendall, ponu appartene nantu ad elli, resta un misteru.

Una snapshot di Bella Hadid
Kendall presenta per Vogue India