In quale fèrtilu ferete l'alcheria?

In e tradizione di u nostru populu, ci sò parechji riti intreziuri è ogni tipu di festività. In regula, sò dedicati à parechji affari pubblici. Per esempiu, assai amari di casanu cunnuscenu i ricetti tradiziunali per fugliale: nantu à quale vacanze aghjunghje pezzi o pastelli, è nantu à quale si furmetti larks.

U Festival di i Larks

Celebrazione cascate u 22 di marzu , u ghjornu di l'equinoxe vernali. Hè statu stata creata chì hè stata nantu à u ghjornu di l'equinuiscinu di primavera chì l'aceddi avianu postu è si salta da pocu pressu in i so diritti. Dopu stu mumentu, era pussibule di principià diversi travaglii di campu, postu chì "a chjucche principiava a chianciri u celu".

Folklore festival Magpies hà cunsideratu ancu u principiu di un novu periodu in a vita umana. Cù l'avvicinannusi di primavera, era occupatu di novi forzi, com'è si svegliate, è era pronto per novi rializazioni.

Spring Festival Larks sò chjamati Magpies non secondu u numaru d'auscelli in u celu, ma secondu u numaru di i martiri di Sevastia, chì a memoria hè reverendu u 22 di marzu. L'Esercitu fu numinatu per a religione, è da chì a parola "lark" era sustituitu da "quaranta", u nome di e vacanze passanu à a pocu pressu.

Festa di Magpies - signe

Avà chì avemu cunnisciutu quellu postu di lugulane di vacanze chì sò furnuti, pudete ancu vultà in u folklore. Dopu tuttu, quasi tutti i vacanze nazionale anu parechji signaghji è credi. Da i presagni assuciati à u vacanze Magpies, i seguenti sò sempre ricurdati:

L'Alumbra di u Pianu sò piaciutu di l'adulti è di i zitelli, perchè e duminii di casu aghjunghjenu figurini diliziosi di a pasta in forma d'avè cù alpi aperti. In più di l'alzuveru, elaburà ancu à coloboks, pan- gingerbread e hà realizatu diversi tipi di rituali per invià una bona vendi.

Molte amanti di casa omessi di una pasta marina di coloboks è i mette in picculi nidi di paglia. Hè cume chì, in l'annu, i vitture sò bè ​​purtatu. I zitelli pudianu ancu bundanza di divertimentu, perchè, sicondu a tradizione, figurine da u teste in a forma di l'acelli eranu posti nantu à i belli è corse cun elli in u campu. Oghje, assai persone anu scurdatu di queste festa, ma in certi paesi è paesi si cuntinueghja se celebrà.