Independence Day of Russia

A più reculsa, durante i tempi di u regnu sovieticu, qualchissia era guidata da l'idea, è l'altru duvere, ma quasi tutti i ghjente vense è si stete in crowds, tenendu a bandiera rossa in e so mani. Tuttavia, questu mantene fermu in u passatu. A Union Soviètica hà cullassatu, una nova nova Russia era apparevuta. I vacanze quant'è esse casi esistenu micca, è chì per ocultarete à quellu tempu ùn era micca davanti à elli, u novu demucraticu, è detta d'avè u sistema ecunomicu hà stituitu. À quellu tempu fete cume a Pasqua , l'annu novu , u Natale . Ancu l'annu novu era un raghjolu per a celebrazione. In ogni casu ùn ci era micca vacanze publicu.

In u 1994, u presidente Russu Boris Yeltsin hà publicatu un decretu, chì dice chì a data di u Giugnu di a Independenza - 12 di u 12 se celebrà issa, in questa festa hè chjamata a Decora di a sovranità statale di u ghjornu di Russia.

Questu documentu hè firmatu quandu, quandu e repubblica di l'antica Unioni Soviètica gradualmenti diventonu stati separati indipendenti. In seguitu fù cunnisciutu da u ghjornu di l'indipendenza di a Federazione Russa.

Questu hè u primu prucessu pocu successu di fà creà a prima vacanze in a storia di u novu statu di Russia, chì significò l'iniziu di u tempu novu per u populu soviitu. In ogni modu, l'insegnamenti di populazione ùn anu micca indicatu l'effettu propiu. A quistione: "Quale data hè a indipendenza di u Rússia?" - parechji sapìanu a risposta, ma chì era l'essenza di questa festa, ùn tutti ùn capìanu. A maiò parte di i Russi avessi per u 12 di ghjornu cum'è un ghjornu regular. A data, questa festa hè pagata assai più attente da u guvernu, è perchè i pirsuni accuminzanu a capiscia l'impurtanza di u Dia di l'Independence Rússia.

Molti cunsidareghjanu l'indipendenza per esse qualcosa di novu, anu scurdatu chì a Russia hè un grande putere, chì hè u più grande paese in u mondu. Si stendi da u Pacificu à i costi Baltichi. L'indipendenza di a nostra Patria hè u travagliu longu di i nostri babbi, i grandi pèrdite, forze di quelli citadini chì ùn avè micca risparmià, per via di a so patria.

Independence Day of Russia

Dopu da u 2002, Moscu principiò à celebrà u ghjornu di l'Indipendenza. Quist'annu hà statu un incontriatu in u Tverskaya Street da tutti i pòpuli russi chì marched under the banner of the unification of the tides russii. In u 2003, u ghjornu di l'indipendenza russa si celebrava nantu à Red Square, i persone di tutte e ricerche di a Federazione Russa partiu, è, cum'è sapete, ci eranu parechji 89. Dopu qualchissia era un insinuatu in l'aria, u celu hè statu cutatu da i lutturici militari chì spizzanu a bandiera di a Federazione Russa.

È da quellu tempu a tradizioni ùn anu micca cambiatu, u Giugnu di l'Independenza di a Federazione Russa si celebrà in una grande scala. Allora hè V.V. Putin ùn cessà di celebrà l'impurtanza di e vacanze estivali statale.

In l'istituzioni di u guvernu, hè ancu abituale di celebrà u 12 di ghjugnu. A attenzione particulare hè pagatu à i citadini in crescente un paese grande, perchè chì cum'è dichjarà, i zitelli sò u nostru futuru. U Dia di a Independenza di Russia hè celebrata in u scudu, anche malgradu i vacanze estiu.

Celebrazione di u Nurmanu di a Rinascimentu di a Ruvie hè tenuta in tutti i scole, ùn deve micca esse una insegnante avultu nantu à u passatu di u nostru paese, hè naturali chì tutti avianu sapianu a storia. In ogni casu, i zitelli sappiutu megliu tuttu in una forma playful. Cusì, hè megliu di mantene un avere in forma di cuncorsu, un quiz, induve ricurdate di l'innu, bandiera, storia di Russia, persone, poesi, canzoni, etc. Di tutti sti cosi, ciò chì chjamanu a nostra Patria hè furmatu.