Vacanze di Kuzminki

A data, u festival di Folklore di Kuzminki hà sappiutu. In particulare in cità. In i paesi cuntenenu a cilibraru questi vacanze, ma micca cusì grande è brillanti a Pasqua di Pancake, Pasqua o Natale . Questu hè u 14 di nuvembri annu à u annu, è questu vacanze chjamatu di modu diffirenti: Kuzminki, castagni, chicken coops o riunione d'inguernu, chì questu hè u primu ghjornu d'invernu.

Storia di u Festival Kuzminki

A storia di u vacanze Kuzminki si stalla cusì: in i seculi III-IV. Vìvanu i fratelli Kuzma è Demyan, chì anu vistutu da a Chiesa Ortodoxa comu santi per u trattamentu medico gratuitu. Piglionu à ogni travagliu, ma principale di a curativi. Dicenu chì anche animali salvatichi si sò stati à i so fratelli per esse trattati per i so pezzi senza teme. Ma i fratelli ùn anu mai pagatu per u so travagliu. A cundizione hè stata sola, perchè i propietati eranu nutricati cù muggito. Hè per quà un di i platti principarmenti nantu à a table festiva hè latte.

In questu ghjornu, hè sempri costumatu per preparà a festa è i zitelli per u matrimoniu si sò dumandatu à vultà u so casu in u listessu modu chì u ghjocu incù u fiume. In u feste di u vaghjimu di Kuzminki a picciotta era a patrona di a casa è preparava a cena per a famiglia sana. I platti principarmenti in questu ghjornu sò stati ghinocchia è fiori di pollo. E à a sera, "Kuzmin a notte" hè statu urdinatu - ghjoculi è ghjucati, belli è chì tutti sò trattati a soia "sipschina", preparatu da altri banditi.

Inoltre, cresce chì i fratelli sò sempri patronize i polli è questu ghjornu era ancu chjamatu "Kuryi Name Day". Dunque, in questa festa, era bisognu à affumicà è manghja un pollulu. Ma per ùn dà nascita à i greche, in nisun casu ùn era impussibile di rumpirà ossa di pollo. È a ghjente dispostu una varietà di "funziunamentu di pollo": cockfighting è diversi cuncorsi, chì i vitture anu distribuitu cum'è rigali. È i zitelli prigoninuavanu à i patroni di e penne da i polli fucinati. Hè desirabili, ch'elli eranu a più estremi da l'aricchia ghjustu, da quelli da i so scarelli cilestanti per una lista di ghjuculi di ghjallu. E i cugnomi sò più maturi, diventimenti per a fine di vultà à e rocce iegge vicini in a mattina. Ma nimu hà bisognu à piglià sti pranzi, addeziunati chì questu hè un tributu à a tradizione.

Questu hè cumu si celebravanu e vacanze in villaggiu è paesi, ma oghji ùn anu mancu scurdà in ogni locu. E in cità tuttu passa assai diffirenti.

In i scole, i maestri urganizate una festa di folklore di u zitellu di Kuzminki trà i pupi di scola primaria. I paisucciu acquistanu da a storia di questu avvenimentu, i so ritimi, scuprite à quale Kuzma è Demyan sò, participà à cuncorsi è divertimenti, è indetta ancu a cunniscenza di proverbii è ditties raru russi à u casamentu. È à a fine di u vacanze, e cottu i so tarri cù e so mani.

Succe chì i musei di lore lucale organizanu festivals annantu à a riunione di u invierno. In questu ghjornu, ogni ghjornu hà familiarizatu cù a storia di questa festa, e tradizione di a so festa in questu locu. E spessu tutti sò trattati cun pate grigia.

Ma ci sò posti in i cità induve u vacanze di u vaghjimu di Kuzminki hè cilibratu nantu à una grande scala. Tutti i publicità interessate participanu in cuncorsi, ghjoculi è ghjoculi. U rimborsu ricevenu premiu, ma micca ricordi simplici, ma un galleri o chicken. Classi maestri sò soprattuttu nantu à a pruduzzioni di i talismani di Kuzma è Demyanu da e materie naturali. À quelli avvenimenti, i gruppi di musica tradiziunali, amuzendu i visitori di e vacanze, sò obligatoriu, è di esse tistimonii di utensili vechji induve anu exhibitu di a vita campagnola. È ognidunu ponnu pruvà un prugne sourcenu da a cucina di cun cucina cù tè caldo. È a festa di massa finisci cù dispelling the huge straw "Kuzma".