L'annu novu nantu à e mani

In u Novu annu Vulendu sempre una cosa nova, fresca, fresca. Vulariu una nova neva, chì, cumparisci i famigliali à i rezi à l'ochji di a strada, ricaricà, sminisfaete, vende è incusciate l'annunziu di l'annu novu.

Hè per quessa, prima di e vacanze di Natale, sò cusì aggressivamenti asprezziunate idee frescchi di u decoru d'annu. L'annata l'annunziate pare avemu qualchì tipulazione di polvorienta è boring, cum'è l'neve di l'annata passata. Ancu era sempre ghjornu, una ora dopu a neve era assai muderna è cristallina.

Cunvenzione di u Table di l'annu

In a nostra tradizione slave vitturinu, prestu attente à a dicurazione di a table di l'annu.

Puderete formar una insalata "Olivier" in pezzi petite, finissemi cù barbelli, aghjunghje tappini da zappagini cotti, etc. Ùn ùn vi mancava à scaccià l'Olivier da a tavula o a sustituiscevi cù una nova insalata fangled! Inutili, l'annu ùn hè mai venutu! Ùn vògliu u pelletie nano, pute u platine di l'insalata biscuttata di u furmagliu. Sò parechji cori longuali o di scatulelle nantu à a finestra.

A ricetta per una tartlet lace

Questu pezzu di ghjuvintù da l'arti culinariu di l'annu avà esse dumandà di duvemu solu dui ingredienti. Hè furmagliu è fècula. Unu di elli necessita 200 grammi, è l'altre solu 1 spoon. Qualessu tipu di pruduttu hè quantu - decisione per voi stessu - sia a vostra quistata di l'annu.

Trè prugne nantu à un grossu rossu, aghjunghjini cù fècula è fassi nantu à una padedda secca calda cun pilas miniatura, marrone in un uitu, trasfiriu a spatula à u vetru di ghjuvanottu è pressu cù a manu. Hè rimpiazzà, è a vostra tartlet frosty è pronta.

Pudate insalate cù spruce in anaconda, mette una insalata cù fuddi di crabu in forma di guanti scolpiti cù un fringu di rossu gratu, biancu è biancu.

Una bona idea hè di fà una spingera di una pasta crema. Per fà questu, avete bisognu à scrive una ghjiringa cun un test brew di parechje diminuimentu simule di fiocchi di neve. Quandu u focu, anu aumentate in volumu. Questu serà u filu di u futuru arburu. Pettate nantu à una schewerette di lignu è adatta cum'è aspetta. Questa massa pate pratica nantu à ogni pusce è salsa.

Ice è flame

Quandu dìssenu micca, solu u pane, perchè avete averari bisognu di l'idee di decoratori inedible per a table di l'annu. Per esempiu, candele. Chì hè l'annu novu senza elli? Di sicuru, u candileru deve ancu avè l'annu. U so decoru, fatta cù i so mani, cù u restu di u mobili di a casa, dissolberà u core più finice. E hà da fà facci ... da u ghjacciu.

L'annu di l'annu di u candlestick, master class

Per a casa, questa decorazione di u Novu annu hè interessanti, urigginale, prezzu di prezzu è di focu. Qualchidore di qualsiasi capacità, una candela alta cù un diametru di circa 6 cm, una bacia è una scorcia di picculi fiori, frutti, ramelli di ghitaru è l'altri flora, puderanu crià in un pocu tempu una indiscutibile maistra di l'annu decoru cù i so mani in u so frigorific.

  1. Pone una candela in u centru di u cuntinuu per sguassà sopra à u borde.
  2. Pettine nantu à e rigole dispusitivu, perle è altre bellezza, perchè a parte di e branche sia nantu à a superficia.
  3. Rete u cuntinuu cù l'acqua è mette in u locu.
  4. Quandu l'acqua si mette in ghiornu forti, avete bisognu à ottene a cumpusizioni, dip in l'acqua calda è posicà a cumulazione ùn sia senza un sacchju in u congeladoru finu à avè alimentatu à a tavola.

In a tavula, facemu u tesoru di a decoru di l'annu di a casa in una bandita bianca o trasparente, per ùn avè micca spuntatu a tavula è a reputazione di i patroni, è scacciate i manichi di rispunsibilità moddi, ma dipendenu à i clienti entusiasimi per i so cumplimenti imminenti. È ancu u decoru principali di a tavola di u novu ùn hè micca un candileru.

L'annu di l'annu di una buttiglia cù i so mani

A Table d'annu senza una buttiglia di champagne hè cum'è un annu novu senza un arbre di Natale. Ancu quelli chì guariscenu u Natale di Natale, per quale si celebra l'annu novu, a iglesia a benedite l'utilizazione di sta facia noble. U tipu di una buttiglia di champagnu stessu hè di a festa, è ghjè perciata cù tinsel è altri eccessi è ancu più cusì.

Ci hè parechje idee per u decoru di champagne d'annu novu, una di elli sicondu vi vene. A più chjucu à rumpia una bona etichetta è una buttiglia affascinante.

  1. Prutegginu l'etiqueta superiore cù a cinta di paint. Capisce a buttiglia cù acrilica bianca in dui taglioli cù assicurate intermediate.
  2. Siparate a cuddata prima di u paffu è a cugliera di a parte di l'imaghjina chì avemu bisognu. (Se ci tagliate cun scissors - a transizione trà u ritimu è u fondu serà più difficult to hide).
  3. Praticà cù cura di u PVA pittatu è borrache in buttuna di vernice è liscia cun un sbagliu. Pudemu.
  4. A parte suprana di l'buttiglia hè tonificata cù u pittura, andà in a superficia di a napkin. L'intensità di u culore hè regulatu da a forza di pressià a sponja. In questu casu, u fondu hè grisu, è quì sopra - una turchina bianca.
  5. Cumpresseremu cù varias capas di vernice. Facemu salutulò l'inscriptions è mudelli arbitrarie cù l'aiutu di un contu. Fixemu cun un modu di vernice. Avemu un attachete.