A voir à Praga in 2 ghjorni?

Se pensa un viaghju per l'Europa per a prima volta, hè megliu cumincià à cunfurta cun una visita a Praga - una cità antica da quale ùn vogliu micca di lascià. E ancu se 2 ghjorni sò attribuiti per visitate Praga, è ci hè qualcosa per vede per elli in questa cità.

Chì vede in Praga nantu à u vostru propiu?

Chì sunnu i posti in Praga? Senza senza esagera, pudemu dì chì tuttu u Praga hè una vista sana. Caminate si pò esse infinitu longa, ogni ghjornu, scuprite un Praga novu, scunnisciutu. Dunque, cibociamu in più dettu di ciò chì vogliu vede in Praga, se tuttu hè solu 48 ore d'età.

Emperu a nostra famiglia cun Praga da a piazza di l'Antica Censura, u veru cori di sta cità antica. Ogni ognitantu ciàppuru di i turisti cuglia per vedà i praticidi di Praga con un teatru di pupi situatu nantu à u muru di l'agliu.

Eccu ancu vedi un munumentu à l'héroche ceco nazionale Jan Hus.

Attrae l'attenzione è una Chiesa Tyn inusual, visibile in ogni tempu da ogni locu in Praga.

U passu lento a trasfigurate à una altra zona - Wenceslas. A maggiorità di i lochi di souvenirs è i cafè e cecchi tradiziunali cuntonu quì. In u centru di a piazza quì hè un munumentu di cavalli à San Vicenzu, chì diventenu un locu di scontra tradiziunale per l'abitanti di cità è i clientni di a cità.

Un pocu di più hè u museu di u famusu artista checo Alfons Mucha, chì fundò u stile Art Nouveau .

Fate bella photo, fate un desideriu à u munumentu à Jan Nepomuk, per diventà un participante in un performance di teatru di strada, pudete passà à longu u Charles Bridge.

U puntu quì di u nostru passaghju hè u castellu di Praga, induve hè statu un centru per a gestione pulitica di u paese. Oghje in u castellu di Praga hè a residenza presidenziale, chì hè difficiua di trasiu. Ma tutti l'altre parte di stu museu apertu unicu sò dispunibbili per inspeczione. Questi visitori di a cità sò aspittendu i parchi è i giardini stupenti in a so bellezza: Royal, Paradise, On Valah.

Trà parechji attrazioni architettoniali di particulari ntiressi hè Zlata Ulitsa, antica a residenza d'orefici. Hè pocu cambiatu dapoi u Medievu, quandu muniti d'oru eranu stati quì, è l'alchemisti anu impegnatu in a ricerca di una petra filosufbrica.

Fans di l'architettura di a ghjesgia truverà interessanti di visità a Cattana di San Vito. A risidenza prisenti di l'Arcivescamu di Praga, a cattidrali di San Vitus hè soprattuttu ancu perchè ùn hà pigliatu assai, ma tutti i 700 anni di custruiscenu.

Un pezzu di Praga vò à dedicà una visita à u quartier di Josefov. Sò edifici antichi, sinagoghe, a cità è i cimiteri sò cunservate quì. A storia di u quartu di quartier è i so residenti pò truvà più più quandu visitate u museu statue urdu.

U viaghju di pocu di viaghju di sicuru cum'è u museu di Lego in Praga. Quì ùn pudete micca vede parechje creazioni sorpreneur, custrutta da i dati di i diseggiani, ma dinò di custruisce a vostra propria exhibita.

Ma una visita di u Regnu di Ferruvià serà d'interesse micca solu per i zitelli, ma ancu per i so dadi. Una zona pocu à pocu cunveta u mudellu più grande di e ferrovie ceca, chì includenu 121 metri di pistes, riacculturate in cità petite, cità è stagioni di ferru.