I platti più boni di l'Italia

Cumu in qualchì altru esfera, u travagliu turisticu hà a so direzione top, chì sò determinate da e preferenze di i vacanze. Unu d'elli hè l'Italia, longu cunnisciutu per u so altu livellu di serviziu è sviluppatu l'infrastruttura turistica. È ùn hè micca maravigghatu, perchè e coste di a Sardegna sò sempre in i più di quattru platti di non solu l'Italia, ma tutti l'Apeninis. Da annu à annu u paese ùn perderà micca terra. Ma micca solu i lochi di staghjoni di l'Italia cù a rina bianca o culi picculi atrai turisti. U prezzu di viaghji prufiziuneghja ancu cù a so disponibilità.


Best of the best

Da u annu à annu, u dirittu di esse chjamatu a più bella spiaggia in Italia hè difendata da San Vito Lo Capo, stendi nantu à a costa di a cità siciliana di Trapani. È ùn hè micca solu a numerosa risposta positiva di quelli chì si sò furtunati per esse quì. In u 2010, San Vito Lo Capo guadagnau a Guida Blu in a categuria "Best Sea Resort". U puntu più altu hè statu attribuitu à a spiaghja da l'Organizazione Ambientale di Legambiente. Inoltre, sta spiaghja aria di l'Italia era in u 8u postu in u ranking di i megliu stagioni européenne.

Sè dumandate à i sofistichi ghjunghieri nantu à e quali i più boni piazze in Italia, ùn senti micca sente una altra risposta - in l'isula di Sardegna. A natura nnô stessu hà pigliatu cura di sti lochi per esse un paradisu per i turisti chì a passioni di tempu da u mare cálido, sottu u sole di notte, distanti da metropole è circundatu di bays pintoreschi. Se interessa di reste nantu à e bagnude di l'Italia, assicuratevi di cunsezioni di luceti com'è Villasimius (Cagliari), Alghero (Sassari), San Teodoro è Santa Teresa Gallura (Olbia-Tempio). Ogni cumminata prublema una infrastruttura bisognu, cumpagni perfetta è e sunbedi lucali. Per via, i lochi gratuiti in Italia - un kuncitu nocionale. Sì vi vanu in un hotel sottu u livellu di quattru stile, avete da pagà u sole.

Per i zitelli è adulti

I posti per u restu cù i zitelli sò sicuru per esse possibbili. Allora, l'ingressu à u mari hè perfettu, a sabbia hè chiuca, senza chjavi è, più più, pietre, deve esse un gruppu di salvata e un spasiu vicinu. I platti megliu di l'Italia per i zitelli sò tutti i costi di i costi di grandi hotel, e so platti naturali di Porto San Giorgio, Marina di Grosseto è Vastu. In modu, in 2011, i pediatrici italiani fessinà qualifiche di e prime platele per i zitelli, chì eranu 25 "hotel" è e trè platine naturali di l'Italia.

Se interessate in i lochi salvatichi di l'Italia, ci sò assai di elli. Per rilassate in unità cù a natura, hè megliu per elettu hotel nantu à e costi orientali è nord. I platti di Tertenia, Gairo, Tortoli e Barisardo, oculta da tuttu u mondu cù rocci, petite foglie, picculi boscchi, necessariu distractanu di pensà perisciable.

I amati pò sunbathe in i vestiti d'Adamu è Eva, troppu, hè un postu. In u 2000, i platti nudisti acquistate status legale, chì i turisti anu cuntesta assai felici. A spiaggia nudista più famosa in Italia hè Capocotta, situata in vicinanza di Roma . A durata di u paradisu ufficiale per i nudisti hè di trè chilometri. Un mistieru simili hè pussibule in i spiaghjani di Lido, Gouvano, Costa di Barbari. Avete chì sò questi banchi chì sò leggiani. Undressing in altre plati ùn hè micca cunsigliatu, perchè Italia hè un paese in quale u 90% di a pupulazione sò veru catolichi cun principii morale spirituali.

Qualessu tipu di vacanze vunisimu chì scelta, in Italia, ci hè sempri un paradisu, chì superarà tutti i più preziosu aspettavuli. È ùn hè micca una esaguerazioni!