U duminiu di l'ex-maritu René Zellweger hè asciugatu da a fàccia di a terra

Un altra famosa era a vittima di un disastru naturali devastanti chjamatu Uraganu Irma. Puderete, suffriva una prupietà di una famosa persona - artist Kenny Kennedy, ex-donna di l'attrice Renee Zellweger. A posidione di u cantanti, situata in una di e Vite Isole, l'isula di San Giovanni, ùn esiste più. Questa nutizia apparìu nantu à a pagina persunale di l'artista in i media.

Hà amparatu u so postu cun una selezzione di ritratti, chì indicanu chì a casa è l'edifizii si vultonu in una muntagna di ripruvisioni di a custruzzione. Questu ùn hè micca surprisante, perchè una petite isula di terra hà cascata u ventu più forte, a so rapidità hà alcanza 180 mila per l'ora. Eccu cumu u cantante hà comentatu nantu à ciò chì era successu:

"A mo casa ùn esiste più. E significava assai per mè. Mi pari chì ddu locu benedettu s'assumiglia una zona di cunflittu.

Cri creatività per carità

Perchè u cantanti ùn deve esse particularmente preoccupatu, cum'è a casa ruvina - ùn hè micca u so solu immubiliare. Viu in permanenza in a cità di Nashville, è a splutazioni di St John utilizate più com a dacha.

True, l'artista passava assai tempu nantu à l'isula, cum'è paisaghji lucali insirenu à scrive novi formi. Kenny hà amatu per queste parti cusì chì hà cunsacratu assai canzoni.

Arrivatu in l'isula deserta dopu u pardunamentu avia passatu, u cantante truvò i so siti preferiti in ruvinimentu.

Leghje ancu

Hè chjaru chì, in una situazione tali, l'artista ùn pò micca esse indifferenti à u dulore hà visu l'abitanti di a regione - Puerto Rico, San Barts è altri isuli. Piani di trasfiriri u prucedimentu da i so discorsi à u so fundariu propiu di carità per aiutà à tutti quelli chì sò influinti da Irma.