Livingston House


A Casa di David Livingstone hè situatu vicinu à a capitale di l'isula di Zanzibar , à nord di a cità di Stone Town à u Boububu. Dà un puntu di vista architetturale, a casa di Livingston ùn hè senza valuru à u turistu, hè un edifiziu di trenta stori di costu cù assai fiastichi è culori rossi in u tettu. Hè valu sulu quantu ch'hà mortu di u viaggiu grande David Livingston.

Più infurmazione di u bastimentu

David Livingston, chì si chjamava u bastimentu, era un famusu travelleru d'Inghilterra chì dedicò a so vita à u travagli di missiunà è a introduzione di a civilizazione in i tribù africani salvatichi. Hè Davìdiu chì hà scupertu a famosa Victoria Falls. In onore di ellu, parechji cità sò numinati à u mondu. À a fine di u XIX seculu, hè venutu à l'Africa cù un capu di missiunà per cunvertisce a populazione lucali in a fede anglicana. Ma u gran científicu ùn hà micca bè l'addevu oratori è hà dicisu di studià i paesi africani.

A questa casa hè stata fatta in u 1860 per ordine per u Sultan Majid ibn Said, perch'ellu puderia restu di a vita metropulita. In u 1870, dopu a morte di u Sultanu, a casa diventò un paradisu per i viaghjatori è missionarie. Eccu vicinu à Livingston prima a so ultima spedizione in April 1873. Dopu a morte di u viaghjatore finu à u 1947, u bastimentu era di a cumunità indù. Dopu fù acquista da u guvernu di Tanzania , hè stata riprofitata è avà l'uffiziu di a Cundizioni Turistici Statale di Zanzibar hè situatu quì.

Cumu ghjunghje?

Hè facilitu per accede à a Casa di Livingston - u costruzzu hè situatu 6 km da Tabor in vicinanza di Stone Town in a direzzione à u livante. Taxi da a cità è u costu custruite 10.000 cumpiuli.

Pudete inserisce a casa di Livingston senza prublemi. U prezzu di i ghjirandulati è u numicu di i persone in gruppi si deve esse specificatu in anticipu.