U lagu Manyara


Manyara hè un grande (50 km longu è 16 largu), alkaline lake in u nordu di Tanzania . In u periodu di inundazione, a so area hè 230 km², è in una sequenza prolongata ssa casi in tuttu. Più unu di i laghi cchiù belli di u paese è a nostra storia.

Chì ci hè interessante nantu à u lavu?

U nomu di u so lagu Manyara hè statu ricevutu in l'onuri di l'isula di gomma, chì in gran numaru cresce in i so ribelli - in a lingua Masai, vive quì, a pianta hè chjamata emanyara. U lavu hè di circa trè millioni d'anni - si crede ch'è l'acqua cumpletu i bassi chì si formanu durante a furmazione di u Rift Valley.

U lagu Manyara hè una parte di a riserva di u Parcu Naziunale di Manyara è ripiglià a maiò parte. In u lavu stessu sò più di quattru centu spezie d'aus - cormoranti, civetti, serpenti, pelicani, marabù, ibises, grulloni, cigogini, famusi per a so forma unica di u pico è, sicuru, fiammingi rosati, chì sò un attrachju di u lavu. Molti di l'altera ùn viranu solu quì.

Cumu si vultà à u lavu è quandu hè megliu venutu quì?

U lago hè locatu 125 chilometri di Arusha ; Hè pussibule di sopr'à queste distanza da u carru in quasi un ora è mità. A ruta cuntrulisce Manyara cù l'aeroportu Kilimanjaro - da quì a strada duverà circa duie ore.

A vista di l'acelli hè megliu in a staghjoni in spiaghja, chì dura da nuvembre à ghjugnu. I fiammingi rosa arrivanu quasi tutta l'annata, ma u più numeru di elle pò vede da ghjugnu à settembre. À u listessu tempu, quandu u nivulu di u mari di u lavu s'arrivela, pò esse attraversu in canoa.