Cucina Kenya

L'Africa hè un cuntinenti chì hà assai misteri. Se u vostru viaghju à u cuntinente quandu aghjustanu visitori à u Kenya , assicuratevi di cunnosce cù e tradizione gastronica local. Sò assai diffirenti di l'Europa, perchè averete acquistà una gastru apprezzata in cucina. A coccia di Kenya era furmatu sottu a influenza di i gustativi di gustu di l'immigranti asiatichi è europei, chì, à u turnu, cambiò à scontra l'exotic delicatessni africana.

Preferenzi gastronomii di l'aborigini lucali

In assai modu, a cucina di Kenya hè determinata da a situazione geografica di u paese è u so clima. Per quessa, a menzione di i residenti lucali sò prisenti principalmente:

  1. Pesci è pesce, sopra à a costa orientale, chì sò abbitamenti servuti cù frutti è cilesti.
  2. Carni. Ci hè u caprettu, a viteddu, u porcu pò permette micca solu li Kenani assicurati, a strata sociale più ridenti di a pupulazione sò normalmente manghja carne d'animali salvatichi, cacciatu o avanguape (i platti da chjamà chjucu).
  3. Variati platti. Intra d 'elli, si stavanu extruinha, moutarde da calchissons, rossu, patate, fagioli, farinti d'mille, farina di granu è di cassava.
  4. Flat cake usati invece di pane.
  5. Frutta è verdura.
  6. Spizzi è salsi.
  7. Succhi di frutta, cerveza, coca-cola.

I platti più interessanti di a cucina tradiziunale

Quand'ellu ghjunghjenu in Quena, avete bisognu di l'utopia unica di tastà quelli platti chì avete micca cunnuscenza ancu in a vostra patria. Tra l'elli:

  1. Carne e pesce, frittu cù ligumi nantu à i lanterni, chì ci dessi un sapori è aroma.
  2. Chapati - tartini freschi di pocu grossu, chì devendenu averebbe manghjatu immediatamente dopu à u focu: quì sò durimenti è sfondate, ma dopu à a cooling sò stati stale è deve esse imbullati in a sopa.
  3. Sopa di fava.
  4. Mataa hè un paste assai grossu, chì hè preparatu da l'acqua, fagioli è u granu. Altra variazioni di u platu - da a carne è di u fasgiolu, è di granu di granu, patate è piddus.
  5. Game frittu in pasta (batter).
  6. Sukuma - stewed greens, à pruvà cum'è spinach.
  7. Chicken grillé, aromatizatu cù salsa curry.
  8. Ugali. Questu latte hè coccu di a farina di granola, diluta cù l'acqua. Ma hè manghjatu micca solu in modu indipendenti, ma dinò scorciatu da e bundeddi, chì sò stati mischiulati è carne, è di manghjonu in salsa è sapori. Prugne milletinu è sorghum sò ancu assai cumuni.
  9. Matoke hè un platu ugandese chì hè stituitu in Kenya. Hè un banana, cociutu o cottu in caldu cù mantra, limonu, cipolla, chili è altri spezii.
  10. Egbred - pancakes stuffed with minced meat and eggs.
  11. Samosa - patty cun verdura o carne filling with spices, frittu in l'oliu. shish kebab - carne marinata, chì hè tostata nantu à u focu nantu à u focu
  12. Shish kebab - carne marinata, chì hè frittu nantu à u focu nantu à u focu.
  13. Syriani - meat stewed in sour milk along avec vegetables, papaia è spices.
  14. Salata di vegetale spiciche, kochumbari, chì include chili, cipuduni è u pumati.
  15. Rice di coconut - sas di u coccu coccu in legnu coccu.
  16. Nyama choma hè un caprettu frittu nantu à una grilla, chì hè serve finamente chopped in pani di lignu. Ci hè bè cù a biera. Una variazione di un pezzu hè a muntagna di choma, chì hè fatta da u pullastru.

I platti esotico è frutti di mare

I fancianti di l'emozioni valute a visitarazione di i famosi ricevuti "Carnivor" è "Safari Park" in Nairobi . In u menu locale, meetu cumunu cusì impurtante com'è zebra rossu è ostrich, monacu fegatu, elefante stufatu, carne di crocodile è antilope. Sì ùn sò micca squeamish, pigliate una chance è pruvate termite fritto è locusta. I r deputati di a tribù masai anu manghjendu ancu argilla, chì hè struitu, mischju cù l'acqua è a farina è agisce cunce. In ogni casu, hè megliu per l'affare di turisteru per ùn abbia da u frequentu usu di e manciari.

Certi pezzi inghjinirenà tribùceni di Kenani manghjanu per seculi. A tribuna Luo hè un maize cù una salsa picante è una tilapia di pisci, in a tribù Kikuyu - irri (una insalata di corallo, patate, cipudine, greens, fagioli o piddus). Africani da a tribù suviera i cocchi u tamarinds.

In Kenya, tutta l'annata, pudete puru tastate i frutti di mare:

U pezzu fritto è i cammopi seranu bè savurosu si cunsumate da u rossu di coccu, ghenzu, agliu, ligumi, zucchero, salsa di tomate, pepite.

Desserts and drinks

I paisani u populu di u Kenan ereditatu l'amore di fragola da i culoniali europei: oghji i muggini di e casanu spessu coguanu mandarini - bolli dolci senza stuffing, frittu in l'oliu, in giru o triangulu in forma, muffins, puffs, latte pastele. In un cacciatore di focu africanu in u locu più vicinu, vi offre cakes cù u ghjocu o zucchero di frutta fresca. U tè hè prestu quì cumu seguitu: u latte hè spesu in l'acqua, u zuccaru è u te foglie sò stati pusati, fossi è sferiti immediatamenti à a tavula. U cafe di Kenya hè cunsideratu cum'è u migliori di u cuntinenti, cusì i turisti spessu si metteranu com'è un souvenir .

Per sapienti di u spiritu alcoolu quì hè una spaziu veru: pudete pruvà una vanda di cambiunà nantu à a basa di u millone è di u zuccherinu, u cervia deliciosa pombe (hè coccu di zuccheru, millet è banane), a cerveza di meli, vini papaia, ron rosse, licore di cafe.