Lisbona - attraversu turisticu

Lisbonne pò esse bè chjamatu cità di musei, palazzi è castelli. Hè sti attrazioni chì sò i principali punti di visita in i carte turistiche. In più di i monumenti storichi di u Portugallu nantu à u territoriu di a riviera di Lisbonne, i turisti anu visitatu l'oceanaru mudernu è u zoologique. Quantu più à puderebbe vede à Lisbona, avemu dicu in stu articulu.

Musei di Lisbona

Museo Gulbenkian di Lisbona

U museu Gulbenkian hè una cullizzioni privata di opere di arti d'arti purtendu valuru storicu. A cullezzione divintò publicu dopu a morte di u magnatuni Gulbenkian, chì l'hà trasmissu in Portugal.

Per visu i turisti sò dispunibili parechji habitaciones. Frà quelli sò egiziani, europei è asiatichi. I esistenzi in elli sò unichi: a pochefida postume di mummia egiziana, fatta di oru, gatti di bronzu, cunti d'alabastru, chì l'età suprana duie e mila mila anni è assai più.

In i Saloni Europei è Asiatiche, i turisti ponu vede tapiseri Persiani, porcellana china reali, gravure unica, in più di munimenti, vase, statua è mobilii antichi d'Europa.

Museu di carri in Lisbona

Un altru puntuale di Lisbonne hè u museu di u trasportu. Situatu in a custruzzione di l'anzianu reale, u museu hè unicu. Contene a maiò cugliva più grande di artifacti.

I carri è eleganti appartinutu à i monarchi è i rapprisentanti di a nubiltà lugana. Tutti sò data di u XVII - XIX seculu. In più di i carri, i visitori à u museu unicu pudete ancu vede micca exhibiti interessanti menu, per esempiu, cabrioleti è carine per i zitelli.

Palazzi, castelli è i furtificii di Lisbona

U Casteddu di San Giorgio di Lisbona

U Casteddu di San Giorgiu hè cunzidiratu unu di i monumenti più significati di u Portugallu. Cum'è una furtizza, apparìu durante u Imperu Rumanu, assai dopu si fici un casteddu e hà vistu un numeru nicu di invasori, maestri, etc., da quandu.

U castellu hè situatu nantu à una cullina. Ci hè una cunserva d'observazioni excellentu, chì offre vede panoramica di l'area di Lisbona. Stu casteddu hè digià dete, cum'è chì a decorazione interni hè minaccia. In u casteddu stessu pudete piglià u trasportu o cresce una distanza considerable in u cullina.

Ajuda Palace in Lisbona

Lisudo Palace Ajuda hè l'antica residenza di i monarchi portoghese. Avà hè apertu per u turistu à visità, in ocasioni in questa avvenimenti solenni sò tenuti à u livellu guvernu.

L'architettura di u palazzu è u neoclassicismu. I spazii interni stanu devenu una grande escala in quellu tempu. Cusì, nantu à i mura di u pittore di l'artisti lucali, l'internu cù un mobili cari è cumpletu cù i prudutti d'argentu è d'oru, è ancu di ceramica. U palazzu hè intruduatu in a veghje di u park adiacente, longu chì i turisti ponu spassighjà. Unasu di u palazzu ùn era micca firmatu, per via di prublemi finanziarii chì svilupparu in u periodu di a custruzzione. Per a stessa raggiuni, u palazzu ùn sia micca ghjustu cum'è grandiose è grande cum'è u prugettu urigatu.

Cattidrali di Lisbona

A Cattidrali di Xie ùn hè micca solu a cattedrale più antica di Lisbona, ma ancu un munumentu storicu chì mostra l'arrivata di putere è invaders in u territoriu di a cità in u passatu.

In prima, in u situ di a catedrale di Seu era un templeu appartenintu di i Rumani. Dopu fù rimultu in una chjesa. In u VIII seculu, u santu era distruttu da i Mori, fundaru una mezchettia quì, chì si truvava quattru seculi. A cattidrali di Xie hè stata edificata in u XII seculu. U so apughjatu esternu era più com'è una fortificazione. Subsequently, una decisione architettonica cum'è ghjustificata, cum'è a catedrale puderia stallà durante u terramotu più forte di u seculu XVIII.

In a catedrale moderna, ci sò e reliie di San Vincent, u campanile, è ancu a fontana in u quale u patronu di Lisbona hà statu battezu.

Belém, torre, Lisbonne

A torre di Belem, edificata in u XVI secolo in u portu di Lisbona, hè issa sutta l'auspices di l'UNESCO. A torre, chì diventò simbulu di l'èra di i grandi scuperti geugrafichi - questu hè una nota storica impurtante di tuttu u Portugallu.

A torre hè stata distrutta in tutta u terramotu più forte. Gradually it was restored, and now has its original appearance. Da u territoriu di a torre Belém, una vista bella assai s'aprenu nantu à a bocca di u fiumu di a cità è tutta a so parti occidentali.

Lisbona: a vista di u nostru tempu

Lisbon Oceanarium

L'oceanaru in Lisbona hè u sicondu più grande di u mondu. Excursii quì sò assai populari.

In l'aquarium hè una esposizione permanente è tempurane. U permanente hè rapprisintatu da un grand aquarium cintrali, chì crea l'illusione di esse sottu l'acqua. L'Excursioni in l'aquarium sò accumpagnati da una informazioni cugnitivi, chì interessanti ùn solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti. In l'aquarium pò vede marrazo, ragi, pesci, pinguini, lugvi è altre animali.

Nazioni Park in Lisbona

U Parcu di i Nazioni ùn sò micca visitatu da i turisti, ma hè ancu un postu di vacanze favurite pè i pòpuli di Lisbona. Ghjè per questa raghjoni chì ci sò prezzi razone sò quì per l'intrattenimentu, è per l'alimentariu è i ricordi. In u territoriu di u parcu hai un oceanariu, u Museu di Scienze è Tecnulugia, un telefuni di telefuni, è da quì pudete admirar un edifici di più grande di l'Europa da stu tipu - u ponte Vasco da Gama. In a vicinanza di u parcu ci sò assai cafes, restaurateurs è e toli.

Visitu à Lisbona, avete bisognu di un passaportu è una visa Schengen .