Abbasta di moda - autunno-invierno 2016-2017

A nova staghjoni prima hè digià sbattendu à a nostra porta. E questu significa chì hè ura di piglià a cura di l'elegante mudillazione di u vestibulariu superiore. Cridendu chì u periodu di vallighjate hè sempre calvinismu cù un caldu assulanicu è u tempu bonu, a scelta propriu serà un armata. Questa robba era in modu sicuru è cunvintu in a moda parechji anni è era assai piacevule à e donne moderni di a moda. Hè per quessa disinfettori offerta una generale di e novi cullizzioni di chjami d'oghje è inverndu 2016-2017.

Trends of chests of the autumn-winter season 2016-2017

Eghjezzjonijiet eleganti in a nova stagione sò divintati subordinazione prufessiunale di u vestibulariu superiore. Malgradu qualchì pocu impracticità è inconvientenza, in particulare in a stagione fredda, i chjappi senza manichi senza cuddinu cumplementari l'attitudine moddu di manera originale, senza amparà l'eleganza è l'armunia. Dopu tuttu, stu pruduttu ùn appartene à a categuria di rusticu chjusu è per questu focu à a feminità è a fragilità. Avemu vistu quale chjami sò in moda in u 2016-2017 in l'autunno-invernu?

Furmagliati di pilami di moda - oghje 2016-2017. I più populari sò i prudutti di fur. In a nova tempesta, mudeli naturali sò cunsiderate più rilevanti. Una scelta di elegà ùn hè largu senza manichettite, pezzi di viscotta di viscotta, è una versione cunghjunta di u cupertu cù una decorazione di fur.

Ughjetti di moda per fluff fall-winter 2016-2017. A megliu opzione per ogni ghjornu serà a scelta di un mudellu smaravatu. Disegnaturi offerenu cullen di cuncepimentu còdici cusì cumplementati da una cappucciu, è dinò un stile cun u cinturallu largu.

Capelli-colore oghje è inverndu 2016-2017. Se per voi sò un qualità impurtante cum'è l'eleganza è u cunfinimentu, allura a megliu solu hè di sceglie un mantellu senza manichi. A moda in a nova tempesta eranu stracciati chjappi fatti di cachemire, tweed, densa lana.