Fashion Glasses 2014

U luguru di soli ùn sò micca solu un bonu accessori, hè un necessariu in un ghjornu assuatu, chì aiuta à gudirla a natura, senza parolle, o oculazione di raghji diviani.

E l'avventure di moda 2014 vi aiuterà à vede elegante è di moda, cumplementà a vostra imagina com'è accessori. Perchè parechje ghjornu chì oghje sunglasses sò cunsiderate un accessori impurtante assai, cusì oghje avemu da dì di e vetbi di moda di e donne di u 2014.

A moda di u 2014 hè cusì demucraticu chì da l'abbundanza di venti di venti cunflitti a so capira. Allora, chì sò i punti più di moda in 2014?

I sperti di u mondu di a moda anu untu pocu di mudelli basi di l'occhi di 2014, chì saranu a moda:

  1. L'annu venti di a donna sò in primu locu. Surely everybody remembers Harry Potter-style glasses, è cusì stu mudellu serà a più trendi di sta stagione. I ragghi ch'elli ùn volenu esce da a ghjente, vale a pena prestu nantu à i grandi viti rossi da a cullizzioni di Jonathan Saunderson. Per quelli chì prefittà i mudelli più chjuchi, i vetru di corsi cuntrastanti facenu. U fattu hè chì u vitru bughju in cumbinazioni cù un pianu di luci pò esce menu massiu. Sì u vostru daveru di una forma di carru quadru - questu hè u vostru mudellu ideale di vetru.
  2. Per parechje staciuni, anu avutu i vitezza in a tendenza. A staghjunada ùn hè micca esvenzione. I so artighjini sò solu modi mudificate, facenu alcunu ajustementi in forma di lente convexus, una forma di gocce è un corpu di plastica.
  3. Copas-vayfarery grazzi à i diseggituri certi modi mudificati. Grazie à a cumminazzioni di i wyfareers cù i broulayers, hè stata un disignu unicu, chì fù presentata in a cullezzione di Prabal Gurung. A strada, pudete distinguish vayfaryra da lente trapeziale, chì si cumprenda in risa è ghjunghje ghjunti.
  4. U mudellu di vetri in forma di bagnu possa una forma ideale in cale cù ringii largamenti alargati nantu à a rim.

Quandu sceglie l'occhiali, prima di prestu, attenteu se stu mudellu ghjudiziu u vostru tipu di facci. Sè vede ridìdu è ùn si senti incùmodu, imbastite immediatamenti quì, da qualcosa quantu sò moda.