Chanel Collection - Autunno-Invernu 2015-2016

Casa Chanel guida da Karl Lagerfeld ùn rinuncia micca à a pusizione di a so popularità per un passu. Ma duvemu d'accede di crèditu - u grandore fantasticu facenu tuttu u sforzu di fà l'avianu di a marca sempre interessante per vede tutti i cullezzione, è anu vulutu andà à mostra!

Prestu à aduprà

Amparendu a nova recoglie Chanel oghje-invernu 2015-2016 Pratu di aduprà in u Grand Palais hè stata grande successu. Lagerfeld questu tempu invitatu i viaghjadore à vedà in l'internu di a cafe Parisienne classica Brasserie Gabrielle - in fattu, era in u stabilimentu di quellu pianu chì Coco Chanel s'utilia à ghjucà. Perchè lu manifestu un caleidoscope tutale di mudelli di prima classa hè stata ripresa: Kara Delevin, Sasha Luss , Anna Evers, Kendall Jenner, Sasha Pivovarova , Joanne Smalls, Ondria Hardin è assai altri.

Collection Features

I mudelli presentati da a Casa di Moda estenu multifasculati è curiusi. Ci era bisognu di una caratteristica di Chanel Tweed, ancu, questu anni, più espresivu è texturizatu.

Da i stampe in u cullezioni Chanel oghje-invernu 2015-2016, ogni tipu di rombasi è una gaa eranu in i principali. E l'effettu di u patronu hè stata assicurata micca solu grazie à a tine di u tela, ma ancu a ligna nantu à e coghju.

Chì duverebbe ti circerca?

  1. Vechi cù una cintura baixa . Silhouette, cù u voluminu ghjustu finu à u mezu di e cosce, hè assai pruduttu. E micca solu in vestiti, ma ancu in capelli.
  2. Lamettes-pencils midi length . I difetti cusì sfittativi ùn avianu micca vera spettaculari, sia trousers o faldes di un altru stilu.
  3. Bulky Bombers . Elementu accietudo futuristichi in questu sorprendentemente cunghjunati cù a cellula classic è a so tweed. I chjappi prisenti eranu, in ogni casu, in assai fiminili - cù faldidi o vestiti.

Haute couture

Line Chanel oghje-invernu 2015-2016 haute couture hè statu prisentatu quì, in u Grand Palais, ma digià in un locu diversu. Questu ora i visitanti visitavanu u casu real. L'attrizzatori, i mudelli è i cantori fùbbenu riunite in e tàvule di ghjocu, è parechji in vestiti attuali creati. Mentre chì i celebriti fighjenu apostoli, u couturier iniziu a presentazione.

Collection Features

Sta cullizzioni di vestiti Chanel di vaghjimu è invernu 2015-2016, hè u fruttu di u travagliu di l'autore, s'assumiglia più lucru è spettaculare. In questu, l'ambienti di u Victorianu, chì ghjocanu sopratuttu nantu à tuttu u tempu di l'autunno-invernu, sò vitturevi. Una altra parte di vistiti cù cólicu è notte hà purtatu mudelli più vicinu à e femini di gangster da i casinò sottu à l'America.

Chì duverebbe ti circerca?

  1. Piani di pezzi . Figurate cù dui tipi di capelli: curtite o stravaggiu, suave, puntata. Elementi mudificate in tuttu u so vistimentu di i costumi - l'hà datu l'uniformità, a struttura è, in cunseguenza, u caratteru.
  2. Quilicata . Comu in RTW, in alta couture Chanel autumn-winter 2015-2016 ci era una linea. Un spettaculu espectaculare di tela brillante di un sombra cumplessu di fucsia scura, cuffuta da i rombii, fa rintrachjarà l'opinione annantu à u cunsirvatorimu di tutti i costumi. Lagerfeld hà presentatu setti simili in u biancu, u biancu è u melange.
  3. Grandi borselli . Hè a tradizione di parechje cullizzioni in 2015-2016.

Chanel d'autunno-invernu 2015-2016 hà statu tradiziunale finutu cù a liberazione di a sposa. Un rolu d'onore hè annunziatu per u famusu mudellu, una ragazza da a lista di i 10 e più stilettini mondiale, Kendall Jenner. Invece di u vestitu di castagneto solitu, u mudellu era un pappagallou di troppu duellu di culore di marore. U vechju longu hà fattu u rolu di una pena.