Elephant Cattery


In u paese africanu orientale di u Kenya, ci sò parechje parechji parighi è riserve naziunale. In u 1946 u primu di queste fù apertu in a cità di Nairobi . Hè cunsideratu unu di i più extensi è famusi in tuttu u statu è hè chjamatu u Parque Nacional Nairobi . In u so territoriu, ci hè un vignaghjoli singularu in quali sò ingaghjati per a riabilitazioni di l'orfani elefante.

L'infurmazioni ghjiugraffichi in u Nursery Elephant in Nairobi

L'elefante in Nairobi hè stata aperta in l'annata di u seculu di u XXimu seculu da David Sheldrick. L'obiettivu principale di u centru hè di cunservà a pupulazione di l'elefanti chì anu avutu l'effettu di i scuntaleri, in particulari chiddi chì i manca senza una mamma. Caccia per sti animali grossi in Africa hè prusperiu, cum'è u prezzu di una munzedda alcuna 10 mila dolar. In u cuntinente (in particulare in i riserve) in u mumentu, sicondu parechji estimi, ci sò da dui centu à trenta cent mili individhii.

Eccu cum'è individuali sani è malati graviamente. Ci sò parechji spécialistes in u territoriu chì sò pronti per fornitu qualchi assistenza medica. Un pocu antu, un elefante chjamatu Murka, chì era vicinu à a morte, hè statu intrutu induve - una spea hè stata presa in u sinus nasali, è ci sò assai lotte da a piola è di làssula. U poviru animali era piccatu cun un tranquilizante, hà realizatu e manipulatori medichi necessarisi, salvatu a so vita di u zitellu.

Excursione per u territoriu di u criaturu elefanti

Da 11 à 12 l 'elefanti sò stati muzzini di latti. À questu tempu, u territoriu di u viticultori hè apertu per visitate. I zitelli sò prutetti di e persone, manghjonu, ghjunghjenu in fangu, ghjucanu cù l'altri, è ancu avvicinà i visitanti.

Di solitu, duie gruppi di l'abitanti spargugliati di u centru sò purtati, à quandu u tempu pò esse nutatu, struati è fotografiatu cù elli. Pudete esse offru à adopra unu di l'elefanti, u prezzu hè di cinquanta diventà o più. In casu chì u visitatu cunforme à sta prucedura, hè permessu di sceglie u so babbu, è da alimenta è ghjucà cun ellu. Cù u tuturi firmanu u cuntrattu, è dopu nantu à a so indirizzu email mandarà una foto è tutti e nutizie riguardanti u zitellu, finu à chì abbandunà u criure.

L'alimentu hè mewed in u criaturu in Nairobi

Babies, chì manghjanu solu latte, portanu buttigli cù una mistura in un locu chjamatu. I servitori pusonu nantu à e capelli verde è i cappelli safari è colpi l'u colpu di lignu nantu à i rami di l'arbureti. Allora i paroli "Kalama, Kitiria, Olara" sò scucugnati forti e forti à chjamà l'orfani. I saluti rispundenu à a chjamata è ùn pruteghja ogni uno à u so locu. I travagli di u centru avianu chjappu ogni figliolu per calà quelli di vultà in casa.

I pruduttori alimentanu l'elefanti cum'è ogni trimestre. U persunale di u centru in u sughjornu in i posti, induve, in un certu u tempu, l'animali staticci e so tronchi cù i so bagaglii. A strada, u locu di passà a notte ogni ghjornu hè sceltu differente per quessa chì i ghjovani ùn avete micca esse usatu per una persona. Ancu parechji individuli sò alimentati à pocu menu spessu. In u ghjornu hè stata tolta da l'arbureti di l'arburette per fracassari i foglie. Quandu l'elefanti torna, vultendu oghje nantu à l'buttigli di latti, si corse da ogni direzione.

Caratteristiche di u criaturu

L'elefanti sò vivi nantu à u territoriu di u centru di riabilitazione finu à cinqui à sete anni, finu à ch'elli si prestanu à manghjà. Quandu l'animali hè in salute fisicu è mentale è hè prestu à abbandunà u criaturu, ùn sò spessu dui modi:

Di solitu, hè difficiule per l'elefanti per abbandunà u casottu immediatamente, sò fermamente attaccati à i caretakers, ma u chjamatu di a natura sempre u so pedaje è tutti l'orfani diventanu membri sanu di a salvatica salvatica. Oghje elefanti pò andà à u centru di riabilitazioni per una visita, mostrà i so fiddini o à piacè è rilassate è manghja. À quelle ùn anu micca bè cum'è elefanti cum'è adulti, fughjenu per un tempu, è tornu torna.

U scopu principale di u criaturu elefante in Nairobi hè u salvamentu di l'animali, ùn hè micca un usu turisticu. Eccu un amori è amici. L'impiegati ùn adupranu micca frasi è stati, anu bisognu di risaltà a manu o dite una parola stretta, perchè i figlioli ponu stà belli. U centru di riabilitazioni hà pudendu sparà è furnisce assistente efficacea per centu persone di persone. Normalmente in u criaturu sò quì parechji decizioni di l'abitudini bianchi.

Cumu à l'uttellu di l'elefante in Nairobi?

Da a capitale di Kenya, Nairobi à a criatura d'elefante hè megliu per arrivà cù un taxi, u soldu u mutore di u vechju pò manighjà u territoriu di a riserva. Se u taxi ùn hè micca cuncepitu, allura hè megliu cumprà una tour organizata.