Emissionional-volitional sphere of personality

A data, in a psicologia, a sociologija è l'altri campi di cunuscenza, i emozioni umani è a sphere volitivi sò cunsiderati è studiati, in particulare per separatamente (ci sò parechje tanti teorii diffirenti chì ponu esse considerati bè riflettendu e veru funziunalità di l'objettivi sottuponuti). Inoltre, ci sò avvicinamenti scientificu è punti di vista, nantu à a basa chì a vulintà è l'emozioni sò veduti in unità.

In a rilazioni di vuluntà è emozioni

In u prucessu di vita, una persona hà prublemi chì ellu, un modu o altru, decide. L'attitudina à u prublema, à ciò chì passa (à ogni informazione sottumetteta a l'infurmazioni) pruvucassi emozioni, è prova di participà è agisce in a situazione sò l'emozioni supplementi. Hè per quessa, una persona hà da vintu, perchè in a nostra azzioni sò mudificati micca solu da i desideri, ma ancu per a raghjonu, basanu in certi orizazioni di valori murali. Quand'omu si stancu, si facemu un attu volitativu. Cù l'aiutu di a vulintà, pudemu ancu conscientemente influenza in l'esfera emotiva. A regulazione hè conscientemente a realizazione da u sughjettu induve ellu rializeghja chì e so propiu emozioni disorganizzate a so attività diretta à ottene l'ughjettu. In casu induve l'emozioni stimulanu sta attività, volitali ùn sò micca necessità. Avanzendu da tuttu questu, hè pussibule (per suprattuttu, assai cundivale è figurativamente) per parleri di i miccanichi emutitivi-forti di vuluntà di a psique.

Cumu hè arrangiatu?

U sviluppu di l'esfera emotiva-volitanti in l'omu si produzzione naturalmente solu in casi di socializazione normale da a zitella. Hè esse, stu sviluppu ùn hè micca successu per ellu stessu, ma hè furnitu per appruvà da altri membri di a sucetà.

Circundere di e peculiarità di u sviluppu individuale

I difficultamenti à l'implementazione di regulazione emotional-volitional in u campu di l'attività sò determinate da i peculiarità di u sviluppu di a psique di una persona particulare.

L'imperfezzione, a mancanza di l'armunia è l'atrasu in u sviluppu di e qualità morale di un individu particulari pò levà à viulenza serosa di l'esfera volitional emissioni, postu chì l'attu volitativu ùn hè micca solu una accontu emutivu, spessu hè un attu morali, chì hè un attu.

Di sicuru, l'esfera emotiva-volitanti di a psicanale di pirsunalità hè interdepenente cù a sfera di l'urdinazioni di valuru murali, chì, in fattu, determina a natura di motivazione di l'attività è, à u turnu, l'autoestima di l'ughjettu.

Emetions furnisce a persona cun una mobilizazione generale di tutti i sistemi di corpu, è volitanti, funziona funzioni regulatori in u sistema "organism-psyche", assicurendu a mobilizazione selectiva di certi dipartimenti di stu sistema. Questu hè, pudemu discendenu chì ogni attività cusciuda di una persona hè, prima di tuttu, un attu psicofisicu, cunzignanti cù u livellu di pussibulità persunale.

I sforzi prufessiunali

Certi volti volitichi esse bisognu di a persona attraversu forziali forti sughjetti in casu chì i discorsi emoziali dominanti è internu contradicenu u valore murali cusciente o l'attività di attività situazione. Stu situ di l'individuu hè chjamatu cunflittu internu. A risoluzione di cunflittu internu hè bisognu di una mobilizazione psicofisica è moralu volitiva speciale, anche l'analisi, a cuntimplazione è a riflessione. Di sicuru, in a vita verita una persona ùn hè micca sempre u tempu per such detailed actions (in seguita, l'estereotipi adatti di i cumpurtamentu è i so cumpurte di pensare è di l'azzione sò incluse).

Sicuru, l' estressu , u timore, l'horror, a fatigue fisiunali è fisica, reduci l'intensità è l'effikaċja di i sforzi forti. Inclusione in u prucessu di l'azzione di l'altri populi in a cuncorsanza di l'ugettivi aumenta l'opportunità, perchè e persone seranu affettuenu l'altri in l'esercitu di una cumunu.

L'urganizazione curretta di l'attività è a regule mentale (autoregulante) hè di particulari impurtanza. In questa materia, avemu assai d'amparà di pratichi psicologichi orientali praticanti. A strada, capisce u valore di l'ughjettu è u prucessu in l'Est è una cosa più differente chì in l'Occidenti, dicemu, più voluminoso è holisticu.