Cumu capisce chì sia in amore?

Ùn avemu i straneri sò personnesi strani è ùn anu micca truvatu una difinizione per i nostri sentimenti - hè difficiule di respira, quandu u vede, a testa hè spinning. Cumu pudendu capisce chì, quandu l'aghju avutu l'amore o và à u duttore, per sapè s'ellu hè solu ORZ?

Chistes sò belli, ma in fattu, chì sapemu di caghjà in amore, cumu si capisci chì erendu in amore è in generale apprendu u sensu? I cambiamenti seguenti in u vostru cumpitimentu vi vene in l'aiutu.

Cumu sapè chì hà cattivatu in amore?

Ùn pò dorme in pazu, perchè ùn sapete sì o micca in amore o micca? Allora, avà capisci di manera chì capisce chì hà cascatu in amore cù un omu, cuncintratu i seguenti signali.

  1. Vogliu vede l'ughjettu di a mo pasione, cusì più freti, o megliu esse cun ellu vicinu.
  2. Tutti i pinsamenti è e cunversazione sò oghji nantu à ellu, a mozambjera ùn sia micca listessa u so nome, ma ùn m'interessa.
  3. U carattere hà cambiatu, hà diventatu assai più dulce è kinder - permette tutti sìanu bè cum'è vo avete.
  4. Tutti i pinsamenti sò solu cun l'ellu, è per questu focu à quarchi cosa hè assai difficiue - studiu è travagliu piacè a soffre u cumpurtamentu. A strada, i pinsamenti ùn sò micca liberati ghjorni o notte, per questu hè difficiuli di dorme. Una persona impressibilita pò scurdà di l'alimentariu.
  5. In seguitu, l'attenzioni particulari ùn hè micca datu a l'apparenza, ma avà avete selezziunate e cose cungliu di l'armata di l'armata di l'oghje, pensate à traversu i vostri capelli è faciele, è ancu seguite i modi in a so prisenza.
  6. Hè cusì interessante per voi chì avete diventerete in un investigatore - reciccare tutti l'infurmazioni dispunibuli nantu à ellu, cumencia da interessà à i so passatempi, per chì ci sò temi cumuni, occasioni à scuntrà.

Cumu capisce l'amore o l'amore?

Pensu, per dì chì l'amore è l'amore, parechji cuncetti ùn valenu la pena, per quessa hè cunnisciutu. Ma cumu capisce chì voi amassi una persona, ùn hè micca questu amore in amore?

  1. U signali principali di l'amore hè a mancanza di càlliu, u desideriu di dà è sacrificà assai, se solu u mo amatu era bè. I amati vogliu avè ricivutu, è amatori pruvate à dà un altru più.
  2. I amati ùn sò micca vistu i difetti di l'altri, l'amatori sapanu di elli, ma micca criticatu, accettendu a persona cum'è ellu.
  3. L'amore ùn pò intollerà a siparazioni, ma l'amore pò stènduli.
  4. I amici ùn scappanu micca di i prublemi, ma i resolvi chie d'andà. Amuri, però, hè prupostu per cercaccià i vostri ochji per tuttu.
  5. I amici begin to think in other categories, u pronombre "I" hè cambiatu più di a parolla "noi", perchè l'idea di l'esistenza separata ùn hè più tolerata.
  6. Pudete trasfurmà è in parechje à u listessu tempu, ma di veramente amare solu una.
  7. Pudete trasfurmà dopu à un pocu di minuti, o da parechji frasi. Cù amuri ùn passa micca cusì, hè bisognu di tempu è considerable. Hè obligatu di cumprenderà è accetta una persona.
  8. L'amuri hè inherente in incertezza, dubite, hè l'amanti chì dude à l'altri, ùn confi in tuttu. I so amuri sò sicuru d'avè bisognu à l'altri. Ùn ci hè micca scena di dubbitu in amore.

Amori o abitudine?

Eppo, avemu amparatu à distingue l'amore da l'amore, ma hè una quistione più chì spessu prende in donna. Soni cusì: "Cumu si capisci ciò ch'e aghju, o hè solu un costumitu?" Per una banda, tuttu hè simplicemente, sete visitate da pinsamenti cum'è "Ùn capisci micca - amore o no", più preghjudiziale chì ùn hè micca amore here, è ùn oliu micca. Hè una altra prublema si a rilazioni hè stata travaglianu per un pezzu di tempu, a novità hè passatu, u focu in l'ochji hà diminuitu, è hà sviluppati dubbiti, sequestu sensu maravigliu hà sappiutu u costumitu. Eccu, senza un u spéciale longu è spavintusu ùn pò micca fà. Eccu alcuni centesioni chì vale digià "cavallu".

  1. Pè piacè per fà qualcosa per ellu? O fà solu perchè ghjè avà abituatu à stu statu di l'affari?
  2. Avete avete moltu di parechji i so abbitanti cusì tantu chì site prontu per fà un scandalu per quessa?
  3. Ti tendenu à risponde à indifferenza à tuttu "sì, caru", invece di discutiri in quarchi cosa?
  4. T'hà avà bisognu? Ancu si sò difficiuli di nome di sicreti, tutti duvete ùn sò micca solu interessatu in l'affari di l'altri.
  5. Vulete aghju passatu tempu cù i vostri amichi, o travagliu o solu in fronte di a TV, è micca cun ellu?