Alcohol addiction - miti, rialtà è modi di lotta

Una di e maiò di a succorsu cumunu di u nostru tempu hè a dependenza di l'alcoolì. Miti nantu à questu, a rialtà è e manere di cummattiri di sta malatia meritanu una cura particulari, perchè pò tuccà di tutte di tutti.

Cumu ricanuscia a dependenza di l'alcoolenza?

Ci hè parechji miti nantu à a dipindenza di l'alcoolute è e manere di trattà cun ella, solu di a realità. Per quessa, sta quistione si deve analizà in quantu dittuale possibbili. Per esempiu, assai persone crèdenu chì ancu ampara una buttiglia di cervia ogni ghjornu, ùn sò micca alcuni. Sicondu i medichi - hè un mitu. Per esse di l'addiction, una donna ùn duverebbe una buttiglia di biera di lumaca di ghjornu, un omu - trè stivelli. Àutri signa di a malatia sò:

Alcohol addiction - chì fà?

A lotta contru a dependenza di l'alcoolu duverà esse cumpletu. U fattu chì ùn hè micca trattatu hè ancu un mitu. Hè assai difficult, longu è esige l'aiutu di specialista. Erroneu hè l'opinione chì u principale hè a rinuncia di l'alcoolenza dipendenza cù droghe particulari, ma a restaurazione di l'imaghjini morale hè un trattamentu voluntariu. A riabilitazioni psicologica hè impurtante nò pocu, ma spessu sottu purificazione fisica di u corpu da i prudutti di a descomposta di sustegnu alcolicu. Sì un alcoòlica ùn hè micca datu una motivazione per esse di beure, ellu ùn hà mai avè da fà.