U cuncettu di pirsunalità in psicoluggìa

Parrannu di u cuncettu di a parsunalità in a psiculugia, pudete riferite à a definizzione più cumuni. Sicondu l'ellu, a persona hè una persona cun un certu marghjini di qualità siculogica chì u distingue da tutti l'altri è stabiliscenu i so azzioni chì facenu sensu per a società.

Attività di i pezziunalità in psicoluggìa

Ogni organu vivu chì ùn hà micca attivatu ùn pò esse u esse desarrollatu. U studiu di a natura, i miccanismi di l'urìggini, a furmazione è a manifestazioni di l'attività umana, hè pussibule attruvule medie più efficausi è modi chì migliurà u benessere di ogni individuu è a sucità in tuttu. L'attività hè studiata per u nivellu psicofisiològicu, fisiulogicu, mentale è suciale.

Move in a direzione sceltu di l'individuu facenu i so propria nicissità. A manifestazione di l'attività persunale hè stata sola in u prucessu di satisfacceru i so bisogni, a furmazione di quale si passa durante l'educazione di l'individuu, a so introduzione in a cultura di a società. I prutezioni persunale in a psiculugia pò esse materiale, spirituale è suciale. I primi includenu u bisognu di u sonnu, l'alimentariu, i rilazioni intimi. Quessi sò esprimenu in a cunniscenza di u significatu di a vita, l'autoestimu, l'autore realizazione. E e so bisogni esse spressu in a vuluntà di guidà, domine, hè ricunnisciutu da l'altri, l'amori è l'amare, rispettatu è rispettuosu.

L'autoestudiamentu di personalità in psicoluggìa

L'autoestimu hè a so forma da u tempu chì a persone entra in cuntattu cù a sucetà. Hè quella chì regula u mudellu di cumportamentu di una persona, satisfai i bisogni personali, circate u so locu in a vita. L'autoestimu pirsente hè divisu in adatti è inadegwate. Eccu depende da a natura di a persona, a so età, l'appruvazione è u rispettu da a ghjente chì u circondu.

L'attività umana compone di dui fattori: regulatori è incentive, questu, necessità è motivi. L'espansione di motivazione di a pirsunalità in a psiculugia hè in interaczione estrechina cù u sistema di necessità. Se a nicissità hè in bisognu, u mutivu apparevutu cum'è un impulse, chì prumeghja a persona per a trasla in a direzzione scelta. I mutivi pò avè una culori emulatorii differenti - pusitivi è negattivi. Pudete definisce una mira, seguente à diverse motivi, ma spessu u mutivu stessu hè trasferitu à a mira.