U lavu Elmenite


In a parti orientale di a pruvincia di u Rift Valley in Kenya, à una altitudine di 1780 metri sopra u nivellu di u mari, u lavu di Elmenite si trova. A so singulariità si trova in u fattu chì l'agljene di u lavu sò dritti. L'aria di u lavu hè di circa 20 km², mentri a prufundità hè pocu chjuca (solu in certi locali alcuni mediu è metru). L'acqua superficiala hè spiegata da a precipitazione rara, chì pruvucà u livellu di l'acqua à sparisce annu. A causa di l'altu cuntenutu di i salti in u lac d'Elmenite, ùn ci hè vita, ma e so platti sò diventati un paradisu per colonie di pelicani è bandoli di flamingos. A costa di a cità hè imbruttata cù una cità petite Gilgil.

L'expedizione di Luis Leakey

In u 1927-1928 l'area di u lagu Elmenite in Kenya fu exploratu da archeologi chì anu sappiutu da fà scuperti stupidi. Ci hè chì esistenu questi locali sò abbitati da i poviri antichi (evidenti da i so restos fossili). A prupietà vicinu à e tumbini truvavanu certi prodotti ceramichi, chì significanu l'era di u Neuliticu, in quale, probabilmente, ci era ancestre di i Kenani. U capu di a spidizioni, Luis Leakey, stabileru chì i quelli settuluttori antichi eranu di statura alta, forte forte, cù alte carichi. In più, durante e scavi, a caverna di Gembl hè stata scuperta.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u lac d'Elmenite in Kenya hè più cumu cunventi cù l'auto. Per fà questu, avete bisognu di sceglie l'A 104 "Nakuru-Nairobi" di l'autostrada è spiccai i coordenadas chì vi farà u porte à i posti .