U triglicu nasolabale di u natuvulu

I parechji spessu marcaru u blueing di u triplicu nasali in i culminati. Stu fenominu si benemorra in tutti i zitelli assuciatu è in i zitelli cun disturbi in u travagliu di i sistemi cardiovascular, nervoso è altri.

Nurmalmentu, a saturazione di sangue di l'ossigenu in i zitelli suntanu à u 95%, durante u chiancinu o chiancinu di un novu, l'indicatore pò falà à l'estremu minimu - 92%. Tutte l'indicatori quì sottu u minimu sò patologii. Cù una diminuzione in u livellu di l'ossigenu in u sangue in u zitellu, u triangulu nasali hè urdinatu. Stu fenominu si chjamava Cianisi.

Bluing of the triangle nasolabial in children sani

In i primi simane di a vita, un zitellu putemu avè u celu, chì hè causatu da una cianosis di u pulmonariu. U fenomenu hè osservatu à u momentu di chianciari o chiancinu, quandu u nivellu di l'ossigenu di u zitellu in u sangue. Quand'ellu cresce è mute in sistemi, quelle manifestazioni sparisce. Se dopu qualchì simane di vita, u zitellu hè azzurri, u zitellu deve esse espunutu à i specialisti. A quistione si deve avè avvicinatu seriu, postu chì u stessu effetti hè causatu da e cundizioni patoggiati da una carenza di l'ossigenu in u sangue.

A cianosi di u triplicu nasolabale in i nei nei pò esse assuciati cù una robba fina è trasparenti nesta zona. A causa di sta struttura è vinu traslurcenti di e vini, piglia un tez blu. Si urdinate u triangulu nasolabale di i culminati hè causatu precisamente da stu fattore, ùn avete micca impurtentà - u zitellu sana.

Blintaggeru di u triplicu nasolabale durante a malatia

U triplule nasolabale in un novu pozzu acquistà un culore biancu in u cursu di malatie severi di respiratorii. Eempiu viventi sò tali agunia cum'è pulmonite è e cundizione patologichi di i pulmoni. Ci sò e malatie sò accumpagnati da una palidezza di a pelle entera, respirazione pesada è shortness of breath, chì sò di una natura paroxismale. Cù più forti l 'attacheti, i cambiamenti più persone di u culore di pelle. Una malatia catarralla prolongada o infezzjoni virali in i zitelli per un effettu nantu à i pulmoni pò ancu pruvucà l'apparenza di i sintomi scritti.

Nuvole di u triplicu nasolabale in un novu pò esse pruvucatu da a prisenza di un corpu straneru in i vini respirati. Se simu sintomi sò osservati per a prima volta è u zitellu ùn pò micca piglià un soprente, urgente deve esaminà è chjamà ambulanza.

Culottulu di u triangulu nasulabicu in e cundizione patologichi

A causa più cumuna di a manifestazioni di u triplicu nilu nasulabicu in un novu hè cunvenutu a malatia di u cungiitalu. U sintomi sintomi pò dà a malformazioni di l'arteria pulmonaria è l'insuffisura corba aguda. Tutte e cose cuncritte pò esse diagnosticatu solu da specializatori. Sì l'azurate hè osservatu per più di l'usu normale, è à quelli chì u zitellu ùn mostra nudda sinistra di l'ansietà à u cumpurtamentu, deve esse infurmatu à u duttore immediatamente.

Per diagnosticà e cundizione patologicu cù cianisi, u spéciale facianu ultrasound examination di u cori, un chjuche è un electrocardiogramu. Se a malatia cardiaca hè stata sclusa, u duttore pò riferite u zitellu à un neurologista.

A maiò spessu i neurologistini diagnostichi u sviluppu inadegwate di u sistema respiratorju di u criatu. In questu casu, a mamma hè cunsigliata per incrementà u tempu di caminari è diretti u babbu à e sesioni di massaggi. Comu regula, quellu di l'annu tuttu hè restituutu è i sintomi ùn vanu spariu. In ogni casu, i specialisti ùn avè micca riggistratu l'autudicciu, nè anch'elli tratanu i svelthidi sintitulamenti. À a prima manifestazione di cianisi hè necessariu informà à u pediatricu di u distrittu annantu à questu.