Cumu siammu cuddà u zitellu?

Parechje ghjente novi preferanu swaddle un zitellu in i primi misi di a so vita. Spiecanu cusì per u fattu chì in u diaperi i zitelli cumpatoghji più calmosi, perchè l'crampedness recuerda di a cunsulazione di l'èssiri in u zuccu di a mamma. Inoltre, quandu u so figliolu, u novu hè restrittu in i movimenti di i manichi è i ghjambi, è per quessa hè dorme ben ancu ghjornu è notte. In ogni modu, cù u tempu, i genitori si affruntanu u prublema di u scheliggiu di l'imbastitura: u zitellu ùn dorme senza un diaperu è hè capricioso. Per quessa, parechji interessatevanu di cagiunendu di i canzuni è quandu hè megliu per fà.

Swaddling un zitellu - à quale età?

I Pediatri cèranu chì l'impresa di un zitellu in un diaper precisa di u minimu di u mesu, perchè degnu di questu, migghiare sò più faciuli d'adattate à un grande di u mondu circundante. In e settimi settimane, pudete pruvà imbastitura senza pensi. Cuncirnendu a quistione "Quandu si duvemu sfraccià?". I medichi ci aghjunghianu chì avè da debbelle cù quandu u zitellu ricevi à l'età di trè mesi. Se u zitellu in un sighjornu salta è tira cù i manichi involutari, i diaperi ponu esse usati à un massimu di 4-5 mesi.

Cosa da fà per piglià u zitellu di strigni?

Per ghjunghje successu in questu, ùn lasciavanu micca bughjiti per esse in diaper. Questu porta à i vagabuli è di u cumporu di u zitellu.

Dunque, vi cunsigliemu chì seguite i seguenti tips:

  1. Gradually debilitava l'estan fattu di i prugna.
  2. Dopu chì u zitellu dorme, suecia pocu à untwist è falla cusì per dorme più. Se u zitellu face a rispintazione, rinfriscà a volta.
  3. Si allenassi per a notte, pruvate a mantene i migghiori in a tarda solu in robba: sliders, torti, corpu è slips.
  4. Pettite u zitellu à dorme, pressu à ellu. U corpu umanu, spiciarmenti a mamma, dà u calore di u zitellu è a pace. Ma quandu u zitellu s'ammurda, trasfurmassi si distenu da ellu o mette in una bagnera. Questa hè necessariu per ùn mancari l'idellata da un novu habitante - per dorme cù l'adulti.
  5. Se vulete, pudete aduprà un saccu di scuffite di zitelli. In questu i movimenti di u zitellu ùn sò micca cusì limitati, ma i sensazioni sò simili à esse in u diaperu.
  6. Scrivite u babe in una manta, ma micca stretta. Hè assai probabbili, in un sognu, u zitellu trasfurmà e manichi è i ghjambi, per ciò chì hà apertu. Sulu copre cù una manta, chì aghjau i spini sottu u corpu di u babbu. Cusì, gradualmentamente, a transizione da u diaperu à a manta serà realizatu.

In u schelu di i diaperi, unu deve esse pazienti. In ogni casu, si u zitellu chianci è briunà, ùn vede micca indiferenza. Calm u traghetti, ma micca strettu.