Capo Blu

Un mantellu bè ùn deve micca tutta di u clima, ma esse bellu è di moda. Molti picciotti ùn anu micca atunà per cumprà l'immeci di l'opera, perchè pensanu chì hè difficiule à cunghjelate un capatoghju cù e cose chì sò dispunibili.

U mantellu azzurri: cun questu portanu?

Questa affirmazione hè difficiuli di cunzidira veru, perchè in u vestitori di una donna muderna, ci sò parechje cose chì vi fate bè cù un mantellu:

Cù un mantellu blu scuru, hè megliu di portà calzini o stivali di culori scuri, cù mudelli chjaru - combina e di piu lampone. U calzate si deve esse chjappi altu - nantu à un talore o di a pianta, ma e cose belle ùn pò furnisce una sola sola.

Hè necessariu piglià in contu i culori cù u quali u celu hè in armunia è questu averebbe da esse cunsideratu quandu designu u vestitu:

Quale sceglie u celu?

U culore celestiale hè cunsideratu universale per un gran numaru di sfumaturi - di grisgiu à u celu. Blondes di razza lustrali sò adattati per a varietà di lumicezza, l'espressioni di brunettini hè enfatizatu da scuru è luminoso.

I nivelli finti è altri si faranu bè in i chjappariti longu , i zitelli cun apprezzante forme è a cintura pronunzia pò prestu attenzione à i mudelli caviliti à u mità di a coscia. I rapprisentanti di u sessu fieri cun una figura ideale ponu esse fora in mudelli cortos.

U capuche nuvellu hè luminoso, avvolgante, spressivu, manidu è uceanu in u so appellu. Stu culore universale maravigliu deve esse in u to vestitevamu, per escezione di l'umore à adattà à un clima ottimisimu, perchè hè u culore biancu - hè un simbulu di purezza, rinumava, calmità è fortuna.