Ginnastica Tibetana per l'ochji

A medicina di Tibet hè duvintu sviluppatu da tempus pangaticu è hè sempre assai populari. Ùn pò micca esse accettati, ma hè solu impussibile di nemmenu i benefici di qualchi sughjetti. Ginnastica Tibetanu per l'ochji - una stura confirmazione chì a medicina tradiziunale cù i medicazioni prufessiunale è i prucessi capaci di ritene pò restituveranu u corpu è resolvi assai problemi di salute.

U principiu di gimnastica hormonal in Tibetà per l'ochji

Hè diffirenti quantu i medicazione, chì principamente anu in una manera estrema centru, a gimnastica Tibetana furnisce un effettu cumplicatu. Dopu chì avete principiatu regularmente per esercitivi specialhe, l'ochji ùn solu ùn si sentenu megliu, a blancurazza sana sana di i proteini torna, alla opacifiche desapareceranu. Questa gimnastica hè cusì forte chì pocu dopu à l'iniziu di e classi parechji avianu ancu ricusatu l' occhi .

A qualità di tutti l'esercii pò esse risposte, furnisce cun cundizioni cumunu:

  1. Sicondu i principii basi di gimnastica Tibetana per l'ochji, u veru nantu à a visualizazione affetta più di favurite. Organizzà l'opere di u travagliu (per quessa, l'ochji hanu per strain-a più duru), perchè avè un elementu verde. Fighjula da u tempu di tempu per rilassate.
  2. Sensu stancu, accumincia a sti pariglii superiori e belli.
  3. Prima di u travagliu, prumove a to fàccia in un pienu cuntinuu cù l'acqua fredda.
  4. Tutti i ghjorni, surridendu à a vostra rifarenza in u spaziu, rientra i vostri ochji cù l'energia luminosa è positiva.

Einzezii di gimnastica Tibetana per mellura visuale

Di sicuru, hè megliu a realizà u cuntestu di i exerciti. Ma da chì u tempu per studii longu pò esse missa in modu regularmente, i schedarii cut-down sò permessi:

  1. Fate l'apparenza nantu à i dui indicesi davanti à a faccia. Aos pouchmente, piglià a manu à i costi, cuntinuannu a seguità di i diti di a visione perifèrica.
  2. Fate rotazioni cù i to ochji in u dizziunariu, è dopu contru.
  3. Scacciate più veloce chì puderete in parechje minuti.
  4. Imagine un riloghju. Impulsate i vostri ochji in diagonali da dui à u ottu ghjornu è in a direzione opposta.
  5. Ogni lezzione cumpriteghja cumu cun i pezzi fàlii di i pappà da l'internu à i rinculi è viciversa. Dopu quì, pusà per un minutu in silenziu cù l'ochji chjusi per una rinforzzione completa.

Ginnastica Tibetanu per l'ochji hè apprizzate per cataratte , glaucoma è altri malati ofimatichi.