Gimnastica per l'ochji di Avetisov

Assicurativu tutti i ophtalmologi sò cunsigliatu per eserciziu à esercite per furmazione di l'ospiti. Unu di i cumuzioni più sperimentati in questu spaziu hè a ginnastica per l'ochji di Avetisov. Sirvisci com una profilaxie excelente di disordini di l'ochji, è dinò un modu efficafogliu di ristabilisce a so agitati . L'esercitu hè faciule di fà ancu in u postu di u travagliu, durante u partitu di pranzu.

Chì ghjè a basa di gimnastica per l'avè Avetisov?

I principiali chì sta visione di sta restaurazione hè basatu:

Per ghjunghjite questi scopi, hè impurtante prestu esse realizatu l'eserciti di modu rigulari per un longu tempu.

Cumu si a ghjinnastica hà fattu per l'ochji di Avetisov?

Prima di furmazione, avete bisognu à pusà nantu à una sedia, rinfriscà a vostra volta è rilassate cusì possible.

Gimnastica per l'ochji di Avetisov in imaghjini incù comments:

  1. Certeciate l'ochji, squeeze i vostri verniani accurtu, per 5-8 seconde, aprile i vostri ochji aperti è pruvate micca spaccate per uns 10 segundos.
  2. Pianu u globu ovu à u dirittu è partiu diversi volte.
  3. Fate movimenti verticale di l'ochji, à dì - finde di 6-8 seconde.
  4. Girate u globbu di l'ochji in a direzzione di a seconda manu 5 segundos, è poi - vice versa, ancu 5 segundos.
  5. Fighjate davanti à u fondu ghjusta è muteva versu a corner superiure left. U listessu hè fattu per u partitu contrariu. Repetite parechji volte.
  6. Rindite u vostru ditto indice o pigliate un lapis in a manu. Pigliate fora in fronte di voi, prossimu accugliendu u nasu, cuncintendu à a punta di u vostru ditto o lapis. Fate u sughjettu à u ponte di u nasu, accòsenu quì 5 a 6 seconde.
  7. Impussibule per vede a distanza, pudete focu annantu à qualchì sughjettu (2-3 segunni). Pusendi brusgiate u lapisu in fronte à l'ochji à una distanza di u bravu ampliado (circa 30 cm), fucalizza nantu à ellu, vede 4-5 seconde. In tale à fighjulà a distanza. Repetite 12 volte.
  8. Tagliate da un cungu di cuddie di brillanti cù un diametru di 3 a 5 mm, attacheti à u vitellu di vetrina à u livellu. Per traducir una vista da una etichetta stampata nantu à i persi attraversu una finestra è tornu, per ripetiri 11-12 volta.
  9. Dopu piglia a figura 8 ochju, ripetite almenu 6 volte.
  10. Fate u stessu exercitu cum'è in u passu 1.
  11. Pigliate a manu davanti à voi (à u nivellu di l'ochju), fate u to pulgaru. Focus in a so punta. Aghjustate a manu, senza dalle, à a manca, cuntinuendu seguità l'ochji cù u dettu. U listessu hè fattu per l'altra parte. Repetite 5-7 volta.
  12. Scopre e parolle, rilassate. I dritti di e manu di e dui mani sò deve pusatu nantu à u latu esterno di l'ochju, hè faciule fà massà.
  13. Sittendu senza stollari l'oculidi, facenu i movimenti rotacionale di e caddie prima in una, in l'altra direzione.