Immunità congènita

U zitellu chì hè ghjuntu appiattu, ùn hà micca avè un sistema perfettu per prutezzione contra l'effetti di i parechji antigens. A so pelle è a mucosa ùn sò micca sviluppati da manera suffisa per prevene l'ingressu di bacteriu è virus in u corpu. Saving babies from potenzjalmentu periculosu per elli, malatie da l'immunità innate. Circundendu e so funzioni è e manere di prutege u zitellu in i primi misi di a so vita è sò discutte.

Immunità congènita naturali

U primu chì hà da fà affruntà l'antigensi chì penetrendu u corpu di i zitelli sò i miccanichi lucali di a prutezzione. Queste include:

I funzioni principali di i fatturi locali di l'immunità innate sò per impediscenu l'antigianu stranicu da esse atturatu in a mucosa è sperimentate in u corpu. Sì stu casu, l'immunità humoral, custituita da a presenza di sustanzi biologichi attivi, hè cumprata. I distruggiunu o disturbanu i cèl·lula di antigens strani.

Sò sustanzi biologichi attivi sò a principal barrera in a via di l'antiglii di nascini. Sò fatti da salivaria, sudore è glándula sebacies.

I funtzii di l'immunità di i culori novi sò tali chì i miccanichi lucali ùn sò sempre disfunti, è sustanzi biologicially attivus ùn sò micca sempre esercitate e so funzioni à l'ultima è l'antigens mudificate ancu acquistà in u sangue. In i zitelli, stu tipu di prutezzione in i primi misi di a so vita hè furnita da antichi chì anu intrutu in u corpu durante a gravidenza di a mamma.

U principalu tipu di malatia, chì a prutezione congènita hè più effettue hè ARVI.

Per più qualità mantene l'immunità, u zitellu necesita un tipu d'amulante. Obtenuta l'antichi d'avè necessariu u latte, u zitellu hè malatu assai più menu di i zitelli chì sò nantu à l'alimentazione artificiale.

Ci hè una immunità innata à a varicedda?

Ci hè una parolla chì i zitelli in u piriodu, finu à trè mesi da u ghjornu di nascita, sò resistenti à a varicchia per una immunità innata. Hè definitivamente impossibile affirmà questu, postu chì i specialisti sò sempri studienti stu prublema.

Sicondu i medichi experti, a maiò parte di l'immunità cungenita à a varellulana, si cunfundenu a vaghjina digià trasferita in forma moderada. Per verificà s'ellu ci hè un ziteddu chì ùn hà micca a varità, a so immunità, deve passà un test di sangue per a presenza di anticorpi.