Cumu sviluppà un discorsu in un zitellu?

Oh, questi emozioni inolvorables, quandu u vostru babbu ci dici u so primu "aga" è "mamma". U sensu di gran gioia hè familiar à quasi tutti i parent. Ma chì u prugressu ùn vai micca più di queste parolle è u vostru figliolu stubbornly ùn vole micca di parlà? In questu casu, avete bisognu d'aiutà maestru di sta lingua cumplicata è incomprensibile. È solu pudete fà.

Cumu sviluppà u parra di u zitellu?

U sviluppu di u discorsu di u zitellu hè divisu in parechje stadiu:

  1. Scream. Hè un riflittura è si sorgieghja cù a necessità di u zitellu per a prutezzione, calidez, cibo è cunsulazione.
  2. U ziziatore. Da u segondu mesi u zitellu annunzià u so sonu di a-agu, gy-e, etc. Se vi vèdinu cusì à u zitellu, avarete bisognu chì ellu hè aspittatu per a vostra risposta. Questu significa chì u zitellu ghjè digià amparatu à fà cumparisce un dialogu cun voi.
  3. Lisp. Aproximà in 6-7 mesi u zitellu face a prublema a prima simbulosi: ma, ba, pa. Aos pouchmente, sò aghjuntu à a catena: ma-ma, pa-pa, etc. In questu tempu hè impurtante di ripetiri sti sillabi à u zitellu, leghje rimi rythmique è cantà à u zitellu. Allora vi farà vintu più è sughjettu.
  4. I primi parole. Doppu di 11-12 mesi u zitellu precisa u sviluppu di a creazione di parolle. U zitellu senti cù curazione di e sentenzi, poechi è i fichi chì i paisani dicenu assai. Dunque, anche ancu nantu à a strada, hè impurtante cumunicà cù u zitellu in curtuli e capacious phrases. Per esempiu, un ghjacaru - av-av, un caru - una bi-bi, una locomotiva - tu-tu o chuh-chuh.

Scola è amparà à parlà

Accuminciannu di un annu, hè impurtante per principià aduprà i ghjucatori di i zitelli chì sviluppanu un parlà. Parechji parenti rifinanu à rimi è di lettura di libri, mentri àutri avè cumincianu à trattà cù i zitelli in a kindergarten specializate. In ogni casu, ci sò più stilte forze chì ùn puderete sorte ancu da a stanza di u babbu. Cusì, avemu u so discorsu di u zitellu in casa:

1. Parlà in alta voce. Sì u zitellu hè in a vista, accumincià à parlà cun elli, forti curtmetri, lentu è chjaru. Allora chì u zitellu videò i vostri atti, è sente ciò chì dite. Per esempiu: "Lavu i piatti", "Mama cook porridge", "Sasha manghjarà ora", etc.

2. Parallel conversation. Un metudu parechje à l'anticu, ma basatu nantu à i cumandamenti di ciò chì u zitellu stessu hè fattu. In altri dritti, dà à u zitellu una idea da u nome di a cosa chì avà in e so mani, chì prupietà l'ughjettu, è cusì. U zitellu retruva l'espirienza pirsunali, è in l'avvene apre da utilizà a vostra dumanda più veloce.

3. Provucazione. Ghjè in u malintenutu deliberatu di u zitellu. Per esempiu, un carusu chjama un ghjocu o punte un dettu à questu è vole chì vi darà cun ellu. Pruvate dà u ghjocu incorreite. A primu reazzione di u zitellu ùn saraghju micca scandalizatu, cum'è ùn avete micca capì ciò chì significava. In u futuru, pudete dumandà à u zitellu: "Ùn capisci micca, vulete una bola o un colpu?". U zitellu spertu à spiegà à u primu papatu chì vulissi.

4. Canzoni, rimi è rimi. Quasi tutti i ghjorni per i zitelli chì sviluppanu un parò basanu in un sensu di ritmo. In particulare se 'stu modu alcunu cumpurtavanu ogni modu di u zitellu. Cù l'aiutu di rimi è di sentenzi, aiutarà u zitellu ùn solu per dominarse a parolla, ma ancu per abituallu à u pome, pridicheghja cumu utilizà una cullette è infundilu in ellu altre cumpetenza suciale. Inoltre cù l'aiutu di i ghjucati rythmiques pudete aduprà l'attività di u mutore di u zitellu. Piuttostu cumu eseguite cumplicati movimenti cù i dete e mani è u corpu tutale di u zitellu, più più parte di u curuvunu sarà involuttu. Eccu alcuni esempi di tali jocu:

U zuccherallu cuscinu - zhu-ju-ju-ju

Vi vùagliu esce i mio ochji

Vi vùdiri la testa

Vi vùagliu mostrarà l'armati (è cusì).

U zitellu retrosu scurdate di quandu l'ochji è l'altri parti di u corpu sò in a parti di a mamma, po è ponu vede in casa, è in a terza stadiu ellu stessu accumincià à chjamà.

5. I scientifichi di a ricerca anu dimustratu chì i più ghjucuzzi ghjucarii chì sviluppanu un discursu sò l'articuli ordinali, cù a diversità di u culore, a forma è e altre caractère. Un esempiu vivitu di questu pò esse vistu in a cucina, quandu u babbu prefè a un vintari ordinariu, vetri, tazzi è cullizzioni à i ghjoculi regular. Studià issi temi cù i vostri rigali nantu à ciò chì pudete fà cun elli, hà da elaburà u discorsu di u cantu più veloce. E i ghjoculi di u zitellu cù u croup a perfettamentu di sviluppà i capacità di u mutore, chì hè ancu un fattore impurtante in a furmazione di furmazione.

6 Ùn l'ultimu postu hè occupatu ancu cù caricaturizà, sviluppendu parolle . Tutti i paisani si ricorda - i zitelli di tempulica età anu bisognu di una cumunicazione diretta, cusì TV com'è tali pò dannari. Ma s'ellu ci sò parechje mamma è papà vicinu, chì vede cartoni è film cù u zitellu è cumentu nantu à tuttu ciò chì vede in u screnu, l'effettu fugliale. Frà i cartoni venti edità chì devi avè avutu a seguente: "Terem-Teremok", "Cumu serà grande", Antoshka "," Vermiciu, russu "," Dui santi aggrati "," Oghji partiremos un aranciu "," Aventure di un pepino "," Santa Claus è estate "(una canzone annantu à l'estiu). In Russia hè stata liberata una maravigliosa serie di film "I Can Do Everything. Addiventanu geniuses. " Aiut ae sviluppà memoria, parolle, imaginazione è cuntribuisce à a furmazione armosa di a parsunalità di u zitellu.

Pudete inventà ghjochi per i vostri figlioli, sviluppatu u so discorsu. I principeri principale sò attentate è mantenenu un dialogu cù u zitellu. Toccà cù u zitellu in dolls, in u teatru, pruponenu ghjuglietti parechji pruprietà è parlanu à u so nomu. Artighjani artighjanali da parechji materiali. Ùn aghju daveru passate u tempu nantu à a cumunicazione cù u zitellu, ùn lasciate micca à a TV, invece di ghjucà u ghjocu. È ùn avete mai avete a quistione di cumu si sviluppà a parolla di u zitellu.