Moulds silicone pè a pietra artificiale

A pedicure artifice hè spargiate largamente in u mudellu mudernu. Scorreremu ancu i mura di i casi di e case , è a dicurazioni interiore di e camere. L'imitazione hè una moda è hè utilizata in parechji stili quandu anu decoru un internu è esterno. E hà sappiutu chì una tale chjesa pò esse fatta nantu à a so propiu forme formi speciali? Hè plastica, moldatu, poliuretane è silicone. Ogni chjode di questi materiali anu funziunalità chì vi tenete bisogna ricerete à compra. Cusì, inscucu à quellu moldu di silicuni sò per a pietra artificiale.


Avvanzi è disadvantages di i moldi di silicone per a pedicure

Comu si cunnosce, in a pruduzzioni di a petra artificiale sò spessu usanu calcariu di cimentu. A diversità di u poliuretane, i furmati di silicuni ùn sò micca cusì resistenti à l'ambienti aggrurivi à u alkaline di a suluzione formale, è questu hè a so principali disadvantage. Tali formi sò prontu cù a usu intensiu. Gypsum ùn hè micca aggressivu cum'è concreto, ma quandu si prisenda in cuntattu cù silicuni, ci duna un effettu desagero di bombe chì quì sottu in u frontudu di u pruduttu. È a terza persunale di silicone composta hè u so prezzu senza prezzu: i moldi di silicuni pà fà a pedra artificiale sò assai più caru ca l'articuli di plastichi.

In quantu i vantaghji, a silicone hè sempri più durable chì u plastica o plastica. Inoltre, trasmette u sustegnu assai più precisa, chì hè impurtante quandu intende di fà una superficie sottu una petra cù l'aiutu di furmati di silicuni. Per elli, i deformazione di cuntracurturi ùn sò micca micca unicu, postu chì u materiale di silicone hè assai piacevule è piacevule. Hè assai crescenu chì i moldi di silicone riutilizate per e tessili di pavone permettenu a rimorca faciule da u pruduttu finitu.

Cumu fà i moldi di silicone pè a petra?

Tali formuli ponu fatti cù e so mani. Allora, a tecnulugia di a so fabricazione hè questa:

  1. Pigliate un casu ready-made per l'impresa di moltu (matrice) o fate mè stessu. Hè da esse fatta di un material rìbbicu, cum'è chipboard, fibreglassu, tavoli di ghjuvelli, etc. Innota chì ùn deve micca esse micca spazii trà i costi di una casella, per quale un fugtailu di silicuni hè pussibule.
  2. À u fondu di a matriciale avemu una plastilina scurale (micca stintatu, ma di solitu). Ajuste a so culleghja à appressu à a mità di a casella. A plasticine deve esse bè cattighjata, perchè si stava chianu è ancu.
  3. Doppu sopra à plastiline ponuete u mudellu per quale a forma hè fatta. Pò esse una petra di qualsiasi forma o una tesitura predilettu sottu una petra.
  4. Per evitari u passaggiu di furmazione, hè chjuccellu di fà parechje tote in l'argilla in u futuru - chjusi.
  5. Avemu calculate quantu ci hè necessariu materiale di forma. Per fà questu, pigliate qualcosa menzu materiale, fate in u mozzu, è poi poverà u ritornu in a tazza meditazione è misurà u voluminu.
  6. Allora a matrice deve esse trattata cun un separatore. Pudete esseri savurosu suluzione, grass, cera o un sistema di separazione speciale. Ùn aduprate micca i lubricanti sò basati nantu à silicone.
  7. Imbulighjate i ingredienti di a massa di moltene cum'è indicatu in l'urdinamentu, è pour u silicone in a matrice. Hè bisognu à pulitamente, in un chjuchettu finu, cumincià cù a forma contour per impediscerà a furmazione di buccelli.
  8. Quandu a parte supranità sò solidificata, a plastica si deve currettamente, a superficie è u mudellu duverebbe trattatu cù un separatore è poi vendu cun un silicone di morta di compissiu.
  9. Un ghjornu dopu, a forma hè spartuta, è u mudellu hè extractatu da a matrice. Sò pronti per aduprà!