Cumu si frega l 'avvelenà per l'inguernu cù u zuccheru?

L'alberghiera cun u zuccheru pà l'invernu ponu esse preparatu in a forma di purée di fruttu è in fette in zucchero. Perchè u trattamentu termale hè minimu, questu ùn face micca l'utilità di u fruttu. U primu mètudu hè adattatu per l'albitru assai riposu, u fruttu arburatu, ligatu à a torta, o un prugnu ligatu, u sicondu pò esse cunservatu cù fruttu dura è immaturi. Dientete cumu per frenu l'alberi pà l'inguernu cù u zuccheru.

Purcina d'Apricot

Ingredients:

Preparazione

U cantu di zuccaru in sta ricetta ùn hè micca impurtante, postu chì l'albitri congelate ùn anu aghjustatu, perchè l'azucarera ùn viaghja micca un conservatore, ma cum'è un edulianu. Ajuste a so quantità à u vostru piace. L'alberti sò stufiati cù cura cù l'acqua corrente, pruvatu di micca dà u fruttu. Se ci sò bruciati o espunaggi marugatti, i tagghiati. Partiremos ogni frutti in mette, sguassate l'osse. Fructu d'apricots cù u zuccheru à l'inguernu pò esse preparatu da dui maneri. U modu più sèmplice hè saltate mità l'albitori per una macinagghia carne o cocchi cu un licenziale o un processore alimentariu. In ogni casu, hè pussibile è un pocu più difficili - per asciugà a polpa per un pezzo, perchè a furtezza più dura ùn ponu micca in purcina. Quandu l'alberti si sdischendu, aghjunghjenu i zuccaru è l'acidu citricu, è feghja di 15-20 minuti par permetre chì u zuccheru per disolvi. Sceglite, frittule u puree d'apricot - da vapeur pour non più di 5 minuti. Stir to not burnt. Quandu a massa si richezze, mette in cunti di plastica è cungiia. Puderete dinò almacenarete alberghiera cù u zuccaru in u locu, o per esse spaziu, ponu purcaghji congelati in sacchetti di plastica. Comu pudete vede, hè abbastanza faciliata di cungiri l'albiteri per l'inguernu cù u zuccheru.

Apricots cunei

Ùn hè sempre cunvenutu à utilizà puree d'albicelacu: pè tartufi è pasticci, u decoru di u duminiu anu dumandà parechji frutti. L'arricurdimenti freschi ùn ponu micca travagliatu, ma cù u zuccheru per l'inguernu, pudete fà belli fette.

Ingredients:

Preparazione

I frutti di u mezi, tagliatu in taglioli finissimi, sguassate l'osse. Da i limoni scumpressinu u ghjacciu, pudemu fournà segmenti d'albicanu cun u zuccaru chì ùn anu micca scuru. Facemu un sibaritu da l'acqua è di u zuccheru. Se l'albiteri ùn sò micca assai dolci, pudete aumentà a quantità di zuccaru à 1,5 kg. Fate a tagliera cù un servitù calore è caldu finu à fervura. Appiccerà u focu, falla sempre frescu è mette in petite cuntainti chjaru. Truvarè l 'avvelenà cù u zuccherinu è in l'invernu accunciammu di diliziosi fette reminiscente di l'estiu. Appena preparanu è medite di l'alberti.