Cumu furnisce una mamma d'invalidazione?

Per una donna, u piriudu di l'amegione hè un scopu difficili è crucialu à a vita. Dopu alluratu, mamma cambia a dieta, è questu ùn hè micca solu à u desideriu di u zitellu per manghjà solu u più utile, ma dinò perchè pruduce una quantità enorme di i favori. U cunsigliu di i psiculoghi è nutricionisti uttenimenti aiutu à capiscenu cumu manghjà una mamma d'infermeria, per ùn traumatizarle psiculologicu.

Cosa da manghjatu dopu à pienu per evitar a dipressione?

Ogni omu sapi chì dà nascita hè una prova difficultu per ogni donna. A dipressione postpartum è assai cumuni, è i dolci assistimenti aiutanu à trattà. Di sicuru, vi toccu oblastu di prudutti prediletti com'è u chocolate, ma pudete pacà stu vacanze cù altre bè:

Chì ci hè megliu esse scrive da u menù?

A quistione di a manera di manghjà una mamma d'infermiera in u primu mesi dopu a nascita, i nutizzionisti arrispundenu chì, prima di tuttu, cumpritamenti, in petite porzioni (5-6 piazzamenti per ghjornu), senza l'abusu di l'alimenti grassanti. Questa dieta hà aiutà à una donna per rinforà rapidamente a forma dopu à partitu, è una piccula quantità di grassu in l'alimentariu ùn fate micca u colicu in u zitellu. Inoltre, hè bisognu di escludiri di a menzione tutti l'alimenti chì pò aggravate a cundizzioni di u ventu in i migghiori o chì causanu allergii: l'alkoħol, u cafè, i gassati, i pezzi fritti, i affumicate, i pepini, colti, prodotti rozi, meli, etc.

Menu di una donna chì alliterna

Cumu alimenta una mamma d'invalidazione, a quistione hè assai complicata. Ci sò, per suprattuttu, unepochi di raccordji chì aiutanu à una donna hà avviatu u so menu persunale . Ùn deve cuntenenu un gran numaru di parechji prudutti cocchi di steaming, furnite o cottu. In a dieta, hè cunsigliu per entra sopopei di vegetale o cereale, cereali, carne (ciavolu è pollulu), u fianu, pesce di grassu (altru, menu rocca), legumes, olii vegetali, u pani biancu d'ayer, latte, prudutti d'agrume è i dolci di più sugetti. Inoltre, u modu drittu di alimenta à a to mamma d'assicuranza l'aiuto à apparinate à l'acqua purificata è sempre (almenu 2 litri per ghjornu), è di u tè verde, cumpara.

S'ellu hè necessariu di manghjà una mamma d'affittu in rigalu, cum'è l'annunziate quì hè una materia di ogni casu solu. In certi zitelli ancu manci patevule à u colicu, mentre chì in altri corsi di salata ùn anu micca un effettu impurtante nantu à a cundizzioni di u panicu. Per quessa, hè cunsigliu per esse di sviluppu una dieta di i prudutti supratuttu, basatu in observazioni di a reazione di u zitellu à i prudutti chì a mamma si trova.