Otodettiisu in i misgi

Quasi ogni gattu, almenu una volta in a vita, incontri cusì un ingombu contru à un tick. U pruprietariu, cura di a so petre, hè assai impurtante per sapè a causa, a natura è a descrizzione di sta maladrina generalizada.

Otorazioni culazioni di i catichi sò sempre à tempu

Ears - questu hè u locu induve u parasita sempre trova un locu. Hè per questu otodectosis in i misgi o cum'è ùn hè ancu chjamatu - scabies d'ove - pò esse di a petra in ogni mumentu di l'annu. Un picculu arocu, solu un centu millimetru in grandezza, si prisenta immedatamenti è cumincià à multiplicà in l'ore. Stu parasite hè periculosu, prima di tuttu, perchè danu u timpuru, a parti esterna di u canali di l'audizione è l'auricula. Hè ovviu chì una persona chì, per voi, ùn trasmette micca sta maladie in ogni modu, duverà adopà e misure necessarisi per aiutà l'animali.

U trattamentu di otodettiis in i misgi implica l'usu di disposti spezii è l'azzione antiparasitica in gelu. Prima di prucessa l'area infettatu, hè bisognu di cumincià à desinfectate l'aricchia cù un swab di cuttuni è una lotioni per a prevenzioni di l'ombra. Dopu ci hè necessariu di saccharì u gel, chì hè assai impurtante, in dui oreculi, invechjate di ciò chì hè sbattuta. In casi eccezziunale, quandu a malatia ùn hè micca detecciata à u tempu, u veterinariu prescriva un cursu di droga antiinflamatori.

Per evitarse e consecuenzi è cumplicature di a malatia, hè bisognu di sapè è da pudè ricanuscià i sintomi di otodettiis in i misgi. Forsi u sicuru più caratteristicu di sta dolenza hè chì l'annu accumene da tenaffiu qualcosa di a testa, circannu d'alcunu objettu per pittà a zona affettata. In u risultatu di questu, ci sò feriti chì si cumincianu à pudrirete, chì in turnu porta à a diffusioni di pus à u canali d'ore. Pudete ancu vede da a petita di a partazzu u so statu generale di malignità, nervatu è fridhe .

Cumu prevene l'ozenu di otodettiis in i misgi?

A profilaxis di otodettais hè assai simplice è ùn ne ùn precisa mette speciale. U pruprietariu necessariu, quantu pussibule, mantene a so cugliera fora di i cungenegghi infettuti, perchè a malatia hè trasmessa à u cuntattu animali. Hè impurtante ancu di prucessa regularmente l'aricchi di u ghjattu cù un saneamentu mensuale è attraversu l'aria propensa à infezzione. A attenzione particulare devenu esse pagatu à i animali, spessu in a strada senza a tutela di u dirittu. Cusì, i trè regoli principali sò:

prutege u patrimoniu cumuni da otodectosis - scabies a bocca.

In ogni casu, hè ancu impurtante per ricurdà chì ùn hè micca pocu cumu per un animali per infettate da una persona chì hà purtatu una alchimia di u carcu à i scarpe è di a robba. Per quessa, hè vale a vigilenza ancu quandu u ghjattu ùn ùn lasciarà e pasce di l'appartamentu o casa.

I sintomi di otodettiis sò ricunnisciuti per fà. Dopu tuttu, quandu una ticke tocca a pelle di l'animali, immediatamente principia a ferite, causando irritazione, vermiculite è una reazione tossica. U gattivu experione dulce dulzante è u severu dulore, è l'area di infezzione dopu à cumiccizione anch'enza di svegliare. In ogni casu, ancu in u stadiu di suspicità di l'inflamazioni di l'oeil, l'anfitribrà dettu appiccà applibbilamenti i misuri operattivi, senza aspirazione di u sviluppu di a malatia. Hè megliu di mostrarà l'animali à un spécialiste chì, dopu à i risultati di l'analisi, serà capaz di cunfirmà o refuta u diagnosticu. Dopu tuttu, l'oraghja di u ghjattu hè vulnerable à un gran numaru di malati infizziosi è fungali è solu l'uvizziu pò esse chjaru a causa precisa.