Uova in una caldera doppiu

U steamer hè un veru uttinente di cucina per una maturita. Hè quì chì pudete tastà è preparate rapidamente un alimentu devastanti, una cena diliziosa è ancu un spaziamentu nutrittiu. Per esempiu, fassi fogghi olii - durduvuli, in una saccheghja o in legnili.

Tuttavia, preparate pè u fattu chì a prima volta un ovu immubiliatu ùn pò micca travagliatu. Dopu tuttu, u tempu di coglie ova in una caldera doppiu dipende assai fatturi: u volumu di l'acqua hà versatu in l'appruvamentu, u tettu di l'ovu, u mudellu di steamer. Ma ùn sia scuraggiatu, in u tempu, definiscemente elettu u regnu ottimali per avà è amparate cumu facilmente assolule u risultatu desitvutu. I olii cottu in una caldera doppiu sò parechji vantaghji impurtanti: sò fatte boni faciule, i so cunchili ùn sguassate micca, è una pelicula bluiddu ùn si forma micca vicinu à a catina.

Comu cocilu u ova in una caldera doppia? Prima, analizà u vostru vaporizzariu. Certi mudelli sò culleghju cù cavità per i ovi, ci hè bisognu à piglià infurmazioni ai aduce quant è quantu tempu per cocchi u ova in u mudellu di steamer. Ma certi volte ci sò dispusitivi senza depressioni. Ùn sia scuraggiutu prima di u tempu, puderanu ancu preparalli ova. Aghju trattatu direttamenti in a tina senza aghjunghje acqua.

Comu fèrmulu ova in una caldera doppiu?

Pigliemu i ova, bona sottu u mo acqua friquenta, fate e faraghju cunsigli in una tavuletta o di cuttivà cù un pappagallo.

Cù quantu di cocilu u ova in una caldera doppiu?

Tuttu dipende di ciò chì vulete mette à a fine. Se vulete cocerhje uova, fighjulà u cronista per quinte minuti. Ma chì l'ovu s'hè trasformatu in un saccu, l'cocìanu di 10 minuti è hè prestu à cocilu per un tutale di 7 minuti. Pì attenza à u fattu chì oghji piccati sò cocinati un pocu più veloce, è ghjunti più grande sò più stati.

E si si devenu bè cum'è l'ova dura. E a to famigghia prefessu solu un'ugna di brunzu? Ùn vi scuntate micca! Hè assai sèmplice, mette u ova in a tazza, fate u cronometru per uns 7 minuti, à u so signale piglià l'ovu, chì era bagnata brutta, è u restu solu surtite u cucinu, pruggittatu u vaporizzariu per altri 6 minuti.

Oghje, cocciti bagnati, sguassate immediatamente da a tazza, perch'elli ùn sò micca digeruti. Ma questi sò fatta, puderanu chjappà in u vaporizzariu, senza valdi cù l'acqua fredda. Note chì i olii cottu nantu à u steamer di u cunchulu sò siparati assai faciule, senza attaccà à l'ardilla saldata.