Raspashinki per i nostri mani nobili

Questa hè una classa maestra per quelli chì dicideru di cose i so propri capezzenti per i babori novi. Ùn ci hè nunda complicatu in questu, è se avete avvicinà u travagliu cù a fantasia, pudete turnà u piameghju in piaghja bella è pratica. Prudutti di corpu di picciutteddu per i zitelli cun un odore basu.

Prima di costà una fioritura di u babbu, aumentanu u patronu à u duminiu dumandatu, stampate è tagliatu. Ora pudete cumincià a costura raspashonok. Trasferisce e trè parte di u patronu à u tagliu, cercle cù chenu è tagliatu. Allora criscianu à i costi latini.

Turn out the shirt on the front side and stitch the side seams once again with a double stitch. Poi trattatu tutte e costi cun plegà a tela da 0.3-0.5 centimetri.

Un pagnolu per miglii hè prestu, ma pò esse decoratu cù struttura decorativa o cintes, perchè u gustu per tuttu ciò chì hè bella hè stata pianificatu da a zitella. Scrivi tutte e lattice necessariu di braid è utilice e toe per aghjettà dinù in u filu di a porta è i strapiati davanti. Dopu quì, una volta torna a faccia a cammisa nantu à a parte sbagliata è aghjunghje a braid.

Questa costura puderia esse cumplettata, ma se vulete, pudete cottu u velcro. Questu hè piazzatu, perchè un zitillù piccatu durante a vigilia hè assai attivu, è avete bisognu di a vostra brusa spessu. U Velcro, risolviu u furiusu, fighjerà sta bisognu. Hè fermu solu di ferru di u novu ferru.

Questu raspashonka vene stile è elegante. Pudete aduprà per un passaghju. Ma se vulete cottu un raspashku per a casa, invece u patronu ferma u listessu, ma ùn avete bisognu di cusì a tela è u Velcro, perchè sti elementi decorattivi ponenu disconfort à u zitellu. In questu casu, hè megliu per fà e costi da a parti di u fronte, perchè micca micca frettu a peddi finta di u zitellu.