Conspiracy per rializaraghju u desideriu

Quellu chì vole i so sperà à esse cumpritu in pocu tempu. Per questu quì hè impurtante ùn mancassi è fà si unifiche per l' aiutu cumpletu . Inoltre, pudete unlearn l'appoggiu di a magia è leghje una conspirazione speciali, chì dà forza è cuntribuisce à l'implementazione di cuncepimentu.

Conspiratori più forti è preghje per u realizazione di u desiu saranu solu travagliu si priparate in anticipu, ridèndusi di a negattività è di i pinsamenti stranieri. Hè necessariu per rilassate è calmà finu à u più possibili. Allora hè impurtante di cuncentra solu nantu à u desideriu è imagine quantu hè digià stata avvista.

A consagrazione di luna piamatu per l'esercitu di u desideriu

Hè cresce chì hè a fase di luna llena chì hà a putenza è l'energia per influenzà a implementazione veloce di u cuncintu. Hè necessariu di cumincià a ceremonia à migdiità. Cunsigliu claramente formule u vostru desideriu, è poi, leghje a trama, chì deve bisognu di scrive ghjustu nantu à una carta separata, ma sona cusì:

"E ti benedisciarà, a luna è a notte. Je cherche per voi cumprendi u desideriu. Chì tuttu ciò chì hè stata assuluta hè realizatu è tutte e rinunzià ùn si cumpene micca. Usàmbulu cù forza è bona furtuna in una speranza nobili. Chì tutti i desiderate findse u vostru putere, è mi cumprendini à venerà. Cumu ti distìnguanu à u celu, cumu i mo vulintà sò rializati à a Terra. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Se u disiu ùn si cumpieu di una settimana, ripetì u rituali, ma solu à a luna mensa.

A Conspiracy in a Luna Nova per cumprende u desideriu

In u piriudu di a nova luna, pudete cuntene un altru ritu , chì accaricà u processu di implementà u pianu. Avete bisognu à fà u sàbatu o domu di u suli. Per ellu, bisognu à preparalli un pezzu di pani, u salinu, una cannila, u culore di u quale deve esse di a natura di u desideriu:

Passemu à u rituali, perchè lume u candu sceltu è pigliate in u pane aghjustatu, è saldò u salitu. Duranti questu, avete bisognu di trè volte à sussurà una conspirazione per u rapidamentu di u desideriu:

"U pane è u salinu, sò u mo sustegnu in tuttu! Fate cusì chì u me desideriu ... (in i so parolle esse state) hè cumprinatu quandu u tempu vene à ellu!

Dopu à quessa, avete bisognu di manghjà u pane, ma avete bisognu à fate cusì, cum'è a cuncettezione diventa una realità. Pigliate e vostri palmi unu contru l'altri è fà trè scipienti di l'acqua chì avete prima di parlà, dicendu:

"Ti, l'acqua - sò i fundamenti di a vita. Give me your support again. Chì u mo scopu fòrto veru, senza fà nisun prunu.

Hè da esse a extinguir la candela, a sutt'acqua à l'acqua, è dicenu cusì custera:

"U pane, u salinu è l'acqua mai faddì! Era cusì, perchè hè è cusì hè sempre!

U restu di l'acqui l'acqua è di novu dicenu à questu l'ultima conspiracy.

Argumentu annantu à l'urtimu annantu à l'eseguimentu di u desideriu

Per aduttà u rituali hè necessariu di preparà: trè chjusi di a chjesa, acqua sante, piu di pimenti nìvuru, dui palangre di cinnamale, un sac di culore russu da u materiale naturali. Avete da principià à leghje a custerra cusì à a mezanotte prima di l'anniversariu. Chjama a candela è prega. Allora in u platu pozzu cullà uni pochi di pepite, cinnamone è, guardà e candele, dicendu cusì cun cuspirazioni per cumprendi u vulete:

"U gran spiritu di l'aiutu di u Signore rializeghja u mo ardore vulutu, perchè u Patre Celestialu aiuta à quelli chì dumandenu aiutu. L'aiutu vi vene in mè in modi spettaculi, u mo scopu credi in a rialità, guidari avvenimenti per realizazione. Hè u Spiritu Santu annunziatu à u servitore di Diu (nome) ciò chì li dumandassi. Aghju dumandà un mantellu per u me desideriu, dumane à Diu per ellu è esce per esse realizatu. Amen. Amen. Amen ".

Pìcchinu qualchi sante u bodo è rissi ddi paroli:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." San Nicolau u Salvadore, Most Holy Theotokos, vi dumandu. Aiutà u servitore di Diu (nome) avete verificatu (nome chjamatu). Amen. Amen. Amen ".

I pesti aggiudonu nantu à a tavula è ghjuvanu u platu, chì simbulizà a dispusizioni di tutte negatività. Allora pigliate a canella, gràzia cù i candele è dicenu un loro:

"O Signore di Diu, a Santissima Madre di Diu, Tutti i Santi, tutte travagliadori, senti u mo pricine, sèntenu di e mo sentenzi, aiutanu, servitore di Diu (nome), cumprende i mo (mi) desideri. Amen. Amen. Amen ".

U pappelli pusonu un saccu, è cullocanu cù u pilone, finu à chì u scopu hè rializatu.