Conspiracy per amà a Trinita

Perchje assai di u sessu fieri, a Trinita ùn hè micca solu una festa sacra, ma ancu un tempu ideali per fà rituali chì cambienu a situazione in a vostra vita persunale. Ci sò parechje cunfirsioni per l'amori di un omu in a Trinita, chì aiutavanu à atrae l'omu chì li piace, rendu a felicità è l' amore , è priserve ancu sentimenti. Tutti i ritimi sò unificati da u fattu chì una persona hà avutu una fede inesguiable in u risultatu, cum'è un core pianu è intrigamenti sinceri.

Parolle di amore per a Trinitati

Molti picciotti lonelani vivenu solu u pensamentu di scuntentu un cumpagnu dignitu di a vita. Per truvà a vostra ànima assicurante, pudete aduprà un ritu simplici, per quale avete bisognu di tena una guirlanda di erbe, chì truvate in u patiu o in qualsiasi pratiche. Crucifissivu trè volte, è dopu, dicemu questi parolle:

"In u campu, i ghjoculi, i bouquets sò purtati, i corpuscii tissuti è intrinu in l'acqua. Hè betrothed a mummer, avete una guirlanda, purtate à mè. Per sempre è sempre. Amen ".

A guirurgata cunghjunta sia dispunita in una stagione naturale, per esempiu, in un fiume o un lavu. Immediately after this, go home without turning around, è ùn parlanu micca à nimu.

Per attruverà amori à a Trinità, hè necessariu di reste sana in a casa è sussurru u parolle à a to finestra:

"Schiavone (nomu), vai à u porch, à u mo palazzu, à u mo pórtico, à a me porta, sicondu i mo pezzi. Ùn daraghju micca à voi. Parola, squadra, lingua. Amen ".

A cuspirazione deve esse lettu nove volte, è hè diretta à causà longu per l'omu li piace.

Amori spell on the Trinity

Se l'omu chì ti piace ùn mancanu reghjuncità, pudete piglià un rituali chì fate l'oggettu di l'adorazione per vultà i sentimenti. U ghjornu di a festa, unu deve esse à a chjesa è à u primu ghjornu in burlu, hè bisognu di piglià caghjà verde sparpùtu da u pianu, è deve esse fatta strettu cù a manu manca. Quandu surtendu u tempiu, assicuratevi di frenu versu i quattri costi. Ùn aghju una corra di l'arba purtata è l'impiccate nantu à l'icona. Prima di vultà à dorme una corona hè dettu, dicendu queste parole:

"Ma senza pricà per ghjittà è ùn ci hè attraversatu, Signore, pridisci, Cristu. Sutta u mo capu aghju pututu una corona di eterna sante. Cumu queste grasses curatu in una corona, ntervettenu, Chì permità chì u servitore di Diu (nome) vicinu à i mo schiavelli (nomu) curl, flutter, cumu a corona scorrerete è secca, affinchendu a secca, pienza di mè, u servitore di Diu (nome), ùn manghja micca cun alimentu, ; in una festa o in a cunversazione, in un campu o ancu in a casa - Ùn avaristi micca cuddà o vanu da a so, o a so mente-raghjone. Sì e mo parolle, sò forti è sapienze, più forte chì a petra è u bulate, u filu finitu è ​​a sbracchetta. È a chjave per e mo parolle è l'affirmazioni, è a furtizza hè forte, è a forza hè forte in l'altitudine celestone, è u casteddu hè in a prufundità di u mari. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Dopu quì, posa una guirula sutta u pilaticu, è u ghjornu dopu, siccà è aghjunghje durante un annu.